<p>Nou, vorige topic dat meneer zijn fles niet leeg dronk, nu lijkt hij nooit genoeg te hebben. In overleg met het cb hebben we opgehoogd naar 5x 150cc met 5 schepjes en als hij tussendoor honger heeft mocht hij 1 flesje van 120cc tussendoor. Is een tijdje goed gegaan, maar toen.. hij heeft er niet genoeg aan.. Als hij 150cc krijgt (165 incl. Schepjes) meld hij zich na 2/3 uur weer. En hij heeft dan ook écht honger en kan zo weer zo’n grote fles op en neemt echt geen genoegen met minder. Vannacht heeft hij zelf 210ml gehad en meldde hij zich na 4 uur alweer. Hij lijkt gewoon nooit meer genoeg te hebben. Ik probeer de tijd er tussen all te rekken maar dat is bijna niet te doen en ik wil niet dat hij honger heeft. Zijn handjes worden dan bijna opgegeten en de speen ook. Hij krijgt op dit moment dus gewoonweg teveel voeding. Kleinere hoeveelheid maar vaker werkt niet. Ik ga vanmiddah naar het cb en ga daar ook overleggen maar ik wil hem natuurlijk niet overvoeden, maar ook geen honger laten lijden. Speciale voeding voor hongerige babys is niet mogelijk ivm speciale voeding voor mogelijke koemelkallergie. Nutriton (jbpm) toevoegen hebben we geprobeerd zodat het wat dikker word maar hij kan dan niet goed meer poepen en heeft daar dan veel last van. Doen we dus ook niet meer.</p><p> </p><p>Hij is bijna 11 weken, doet het voor de rest super goed! Plast goed, poept goed. Alleen de laatste tijd zeurderig vanwege de honger, zodra hij een flinke fles krijgt is hij weer de vrolijkheid zelve. </p>