baby boom??

A

Anoniem

Guest
ik zie wel heeeeeel veel zwangeren hier!!!Geweldig zeg!!!!
allemaal gefeliciteerd en heeel veel geluk
dat jullie maar even veel mogen genieten als ik want het is geweeeeeeldig!!
en lief strooien voor de dames die nog bezig zijn he!!!!
aangezien ik ook zwanger ben *************** ****************** ******************* ******************** *************** *******************voor degenen die het nodig hebben!!!
doeiiii groetjes moniek 14 weken 4 dagen.

zat net ook al ff tekijken van wow he het is een goeie maand geweest.

hoe is het verder met jou zie al dat je al 3 maanden bent. Alle misselijkheid al gehad. geniet er van. Met mij gaat het nu heel goed. Ben na mijn bbz ongi geworden en nu komende weekend is mijn NOD dus maar weer afwachten verwacht er niet veel van hoor.
Maar we zien het wel ben er ook niet echt veel mee bezig hoor.

maar su6 met alles
liefs berna

heey berna!!
ik  weet gewoon zeker dat het wel goedkomt met jou:D
ik hoop snel "joehoe zwanger"te zien staan bij jou!!!!
xxx moniek

het willen is er maar je moet er ook geduld voor hebben en dat heb ik gelukkig wel.
Dus wacht ik geduldig af. Maar voor onze kleine die veel baby's ziet op de creche is het elkedag vragen van ik wil een baby zusje. Dat is iest waar ik het soms wel moeilijk mee heb maar verder denk ik er niet echt veel aan. Behalve dat ik ff iedereen op het forum volg. Maar gaar het ook nog goed met jou en het wondertje. He vergeet niet je zelf te laten verwennen he

veel liefs berna

Hé Moniekje,

Wat leuk om jou weer eens te zien. Er zijn heel veel nieuwe namen bijgekomen sinds ik begonnen ben om dit forum bij te houden. Veel zijn ook al zwanger inderdaad. Dat jij al 14 weken bent zeg, wat vliegt de tijd!
Misschien denk je wel: huh, mama van 3 die kennik nie. Vergeet dit berichtje dan maar maar voor mij hoor jij bij Woedel (met wie ik nog wel eens privé mailtjes heb uitgewisseld; nu alweer een tijdje geleden ik moet haar nog eens mailen...) en Fiepke; alletwee dames uit het zuiden van het land (E'hoven om precies te zijn.)
Leuk dus om je weer eens te zien.
Geniet van je zwangerschap; voor je het weet is het voorbij.

Groetjes,

M3

Hoi Moniek,
Klopt, ik vind ook dat het erg hard gaat met alle zwangere mammies!!
Erg gaaf, want ik hoor er ook bij..JOEHOE..
Leuk dat je er even op reageerd.
Ik ken je nog wel, want ik zit al sinds half mei hier, en weet nog dat je meldde dat je zwanger was.
Gelukkig gaat alles lekker met jullie dus?
Groet R

heee ja met mij is alles dus prima.Ik heb 2.5 week geleden de eerste echo gehad en die was echt opo zn duidelijkst.Een prachtig profiel van mijn slapende min i mensje.
en het hartje was ook al zo heeeel duidelijk te horen.
dus tot zover alles goed.
en met jullie?
RW hoelang ben jij zwanger??
en mama van 3 ben jij al zwanger of bevallen of nog bezig?
leuk es van "oude bekenden"te horen:D
doeg groetjs moniek

Hoi hoi,
Ik ben vandaag pas vijf weken hoor...kort, maar ja je moet ergens beginnen he?
Voel me wel oke, soms wat gammel.
Lekker dat met jou alles goed gaat en ik weet al wanneer de eerste echo is, maar dat duurt ook zooooooooooo lang!!
Groet R

Terug
Bovenaan