Baby borrel ervaringen

<p>Hoi! </p><p>Inmiddels ben ik 32 weken zwanger van onze eerste. Wij wonen op dit moment nog klein in een appartement met onze hond. Onze woning wordt op dit moment nog gebouwd maar kunnen wij pas begin volgend jaar intrekken.</p><p>Wij hebben er dus over nagedacht om een babyborrel te organiseren, in een zaaltje.</p><p>Wat zijn jullie ervaringen & tips?</p><p> </p><p> </p>

Geen ervaring mee, maar het voordeel lijkt me dat je een hoop mensen ineens hebt, zonder die constante inloop wekenlang. Dat is op zich al een pre. Jij hebt dan meer rust en je kindje ook. En de mensen die dichtbij je staan komen op een rustiger moment toch wel weer! Ik zou vooral doen wat je zelf het fijnste vindt! 

Lijkt mij ook geweldig. Momenteel 22 weken zwanger dus nog even te gaan. Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar als ik om mij heen hoor wat ze na de 1e anders zouden aanpakken hoor je toch vaak: minder bezoek. 
Zelf word ik onrustig worden van constant mensen in huis/op visite. Alleen nog een kwestie van vriend overtuige. Die denkt namelijk dat het allemaal wel mee valt. Vind ik trouwens ook lastig in te schatten: wie voelt zich allemaal geroepen om op kraamvisite te komen? Geen idee...

Wij hebben zowel een babyborrel als "gewone" kraamvisite mogen ervaren en mijn keuze zou echt een babyborrel zijn. Het was zo chaotisch die kraamvisite en eerlijk gezegd zeker bij een eerste je hoofd staat er niet naar steeds dat masker opzetten. Echte naasten en dierbaren lieten we toen we de babyborrel deden wel komen maar enkel op ons verzoek.
Tips, plan het pas nadat je bevallen bent of een ruimere tijd erna! 
Succes met de laatste loodjes 

Baby borrel is heerlijk! Geen troep in je huis en nog belangrijker genieten van je kraam week.. 
er komt zo veel op je af met je eerste kindje en het is dan zo fijn dat je de rijd hebt om alles rustig aan te leren zonder al die mensen om je heen 
ik heb mijn baby borrel ongv 6 weken na de bevalling gedaan dit ook omdat ik behoorlijk ingeknipt was en dus ook moest herstellen 

Wij verwachten ook ons eerste kindje. Baby borrel lijkt me een goed idee..
Maar hoe hebben jullie dit dat gedaan met bijv geboorte kaartje? M.b.t bezoek ? 
Wat voor tekst o.i.d?

Terug
Bovenaan