<p>Hi mama's, </p><p>ik ben 1,5e week geleden voor het eerst mama geworden van onze knappe dochter <3 ik ben super trots en super bezorgd tegelijk haha! </p><p>De kraamweek was een droom, ze is maar 1 dag een klein beetje afgevallen maar had dat meteen de dag erna weer ingehaald. Ik heb blijkbaar veel, calorierijke melk... wat onwijs fijn is natuurlijk! Ze dronk hiervoor 1 borst plus een toetje bij de ander. Omdat ze zo goed groeide en er genoeg melk was kwam ze om de 3 a 4 vier uur. Dit was voor haar prima volgens de kraamzorg. </p><p>Toen kwam afgelopen maandag de regeldag, non-stop aan de tiet wilde ze. Helemaal prima natuurlijk! Dinsdag liet ze alweer 3 uur ertussen en toen kwam woensdag... Huilen en huilen en huilen. Na een dag in de rats te hebben gezeten met veel aanleggen, bleek ze last van krampjes te hebben. Oeps, die hadden we hier nog niet gehad dus voelde me schuldig dat ik ze zo laat pas herkende en haar dus steeds heb aangelegd. In de avond kwam ik erachter dat ze nu ook wel een speen pakt, deed ze voorheen niet. </p><p>En nu komt mijn vraag, vandaag komt ze eigenlijk om de 2 uur. Ik heb tijd om haar 1 borst te voeden (die gaat erg snel, binnen 15 min is ze klaar en laat ze los). Even rusten, boeren, luier... en dan valt ze of in slaap of de krampjes zijn al begonnen. Ik leg dus niet nog een keer de andere borst aan (kraamzorg gaf ook al aan dat dit zou moeten kunnen) maar dit in combinatie met dat ze weer om de 2 uur komt maakt me onzeker.</p><p>Heeft ze dan toch het toetje aan de andere borst nodig? Of maak ik haar krampjes er erger mee? </p><p>Vooropgesteld: voor mij maakt het niet uit dat ze om de 2 uur komt, ze is nog hartstikke jong natuurlijk. Het is meer een vraag geworden omdat ze hiervoor dus wel al op de 3 a 4 uur zat, waardoor ik nu twijfel of ik haar niet te weinig voed als ze maar uit 1 borst drinkt. <br /><br />Iemand advies? </p>