baby bouncer/jumper?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn zoontje is 4 maanden en ik wil graag voor hem een babybouncer/jumper kopen.

Het is een soort pakje waar hij in zit en een elastiek wat je aan de deurpost bevestigd.

Zijn er mensen met ervaringen?

Vroeger heb ik er ook in gezeten..

bedankt

Ik vond zo'n ding ook erg leuk, maar ik heb ook begrepen dat het wordt afgeraden. De spiergroepen die je kindje gebruikt in zo'n bouncer zijn andere dan die het gebruikt wat nu bij zijn ontwikkeling en bewegingsapparaat past. Maw, de ontwikkeling verloopt in de verkeerde volgorde. Nu denk ik dat het wel mee zal vallen als je er niet te veel gebruik van gemaakt. Zijn lichamelijke ontwikkeling kan dus op bepaalde gebieden achter raken, terwijl hij enigzins voorloopt op andere gebieden. De geleidelijke overgang is dus weg. Bij Baby-Walz hebben ze een speciale babyschommel (een buikschommel) die wel op de juiste manier het bewegingsapparaat ondersteunt. Deze schommel gaat lang mee - en is ook nog te gebruiken voor grotere kinderen. Enige nadeel is de prijs. Succes met je keuze!

ik heb de baby bouncer en volgens mij is het al een heel oud ding en misschien al niet meer op de markt. Ik heb hem van een collega die hem heeft van een speelotheek die gesloten werd.
Maud vond het wel heel erg leuk om er in te springen in de deurpost en kan volgens mij ook geen kwaad als je het maar niet al teveel of korte momenten doet.

jaa hier was hij mega mega favoriet, hij heeft erin gezeten van een maand of 4 tot hij kon lopen toen vond hij hem niet meer zo leuk, maar we hebben er echt super veel plezier van gehad

Terug
Bovenaan