baby bouncer/jumper?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn zoontje is 4 maanden en ik wil graag voor hem een babybouncer/jumper kopen.

Het is een soort pakje waar hij in zit en een elastiek wat je aan de deurpost bevestigd.

Zijn er mensen met ervaringen?

Vroeger heb ik er ook in gezeten..

bedankt

Deze worden afgeraden ivm de ontwikkeling van de heupjes en de ontwikkeling van spitsvoeten.

Liefs Saskia

Zoals Saskis al zei, zijn ze inderdaad slecht voor de ontwikkeling van de heupjes, beentjes en voetjes.
Maar van de andere kant.... Een paar kinuutjes per dag, zou dat zo schadelijk zijn? Het is alleen zo verleidelijk om ze er langer in te laten, want je kindje zal het waarschijnlijk hardstikke leuk vinden.

Waarom neem je geen schommel?
Die zijn er ook die je in de deuropening kunt hangen. Ze zijn minder slecht voor de ontwikkeling (al kun je ze daar ook niet uren in laten zitten). En geloof me, kinderen vinden ze ook geweldig.

Dit is onze dochter toen ze zeven maanden was (inmiddels is ze drie). Ze heeft heel wat leuke momenten in deze schommel door gebracht.

Groetjes, Karin

Hoi hoi,

wij hebben ook zo'n Jumper.
En het wordt idd afgeraden ivm met heupjes.
Maar ons manneke mag er af en toe echt wel ff in hoor, maar dan hooguit 10min.
Dat kan echt niet zoveel kwaad hoor!!
Ze maken je als moeder zooo onzeker, dat onderhand nix goed meer is voor je kind.
Vroeger zaten wij er ook bijna hele dagen in, (tuurlijk is dat niet goed, maar toen wisten ze niet beter), maar ik heb er helemaal nix aan overgehouden hoor!!
En als ik zie hoe Dylano het naar zijn heeft... ga ik hem dat echt niet afpakken!!

Heerlijk gwn om je kind zo te zien genieten!!!

Haha!! Wat een lol!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan