Baby bovenkant hoofd kaal. Wanneer groeit het bij?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ons zoontje in nu vier weken oud en aan de zijkanten en achterkant van zijn hoofdje heeft hij al redelijk veel en lange haartjes. Echter, aan de bovenkant van zijn hoofdje is hij helemaal kaal. </p><p>Wanneer groeit dit bij?</p>
 
Lastig te zeggen, verschilt denk ik sowieso per kind. Mijn zoontje van bijna 5 maanden heeft nog steeds hetzelfde kapsel als bij de geboorte; overal praktisch kaal (kleine blonde haartjes die amper zichtbaar zijn) en achterop wel wat haar. Het komt goed hoor, duurt gewoon even :) Er zijn gewoon kale baby's en baby's die al met een volle haardos op de wereld komen :) Bij mijn oudste kon je met ca 1 jaar pas zien dat hij haar had, hij is ook blond :)
 
Haha herkenbaar mijn zoontje leek de eerste weken ook op een oud mannetje. Na een paar weken kwamen de haren en kreeg hij al snel een heel hoofd met haar. Maar ken ook kinderen waarbij het wel een jaar duurde voor ze haar hadden. 
 
Onze kleine man is ter wereld gekomen met best een bos haar. De kale plek verdween toen hij ging rollen en op z'n zij/buik ging slapen. Hij is inmiddels 10 maanden en al 4 keer geknipt door onze kapster :O
 
Terug
Bovenaan