baby brabbel en gynacoloog

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal

even een vraagje
ik zit nu eenpaar dagen op de site en ik hoor hier en daar mensen praten over vragen aan de gynacoloog of testen bestellen op baby brabbel
waar kan ik dat vinden?
en nog even heel wat anders
weet 1 van jullie hoe groot de kans is op zwangerschap bij "voor zingen de kerk uit""
verder iedereen weer succes met not dagen of testen
ik zal voor jullie duimen

xxx

Hallo Tineb,

Babybrabbel kun je vinden opwww.babybrabbel.nl, hier kun je je vruchtbaarste dagen uitrekenen, verder vroeg je of je zwanger kan raken bij  "voor het zingen de kerk uit", ...lijkt mij niet echt, kan wel met voorvocht maar de kans wordt klein.  juist als je zwanger wilt raken moet je ervoor zorgen dat de zaadcellen dicht bij de baarmoedermond komen...
hopelijk heb ik je hiermee een beetje geholpen.

liefs minou

www.premom.nl/ is ook een onderdeel van babybrabbel. Ik heb daar gisteravond m'n ovulatietesten besteld. Ook is er een kopje op de site met vraag maar aan... ofzo en daar kun je vragen stellen aan verschillende deskundige mensen.

Succes ermee!!!

Gr. Leah

hallo,

Erg geoede tips heb maar meteen wat zwangerschapstest besteld. Scheelt echt veel tov de drogist.

Bedankt.

Nathalie

ja Na is dat zo???

zit me net te bedenken... wat dom wat dom ... ik had gelijk wat/een zwangerschapstest(en) moeten bestellen erbij. Nou ja zal nog wel ff de site weer checken!!!

Liefs Leah

Terug
Bovenaan