Baby buitenkant buik zien bewegen

<p>Hi allemaal,</p><p>Even een vraagje... vanaf hoeveel weken zie je de baby ook bewegen in je buik? </p><p>Mijn zoontje voelde ik met 14 weken al. Daar lag de placenta achter. Een groot voordeel.</p><p>Nu ligt de placenta voor en voel ik de baby af en toe met 20 weken. Net begonnen met voelen/ herkennen ervan.</p><p>Iemand een idee wanneer je het aan de buitenkant ook alweer ziet? Vanaf waneer dat kan zeg maar.</p>

Ik denk dat dit ook afhangt van hoe je baby ligt en wat voor soort buik je hebt, gewoon rustig afwachten:)

Ik heb het zelf voor het eerst gezien met ongeveer 21 weken, maar ik heb er ook niet eerder op gelet, dus wellicht was het al eerder te zien. Ik ben pas gaan kijken toen iemand aan me vroeg of het al te zien was :)

Vanaf week 16 voelde ik de kleine, maar aan de buitenkant zien we het nu sinds een week of 2. Bij de 24e week zag mijn man mijn buik bewegen.
Het is nu echt wel duidelijk te zien (26 weken) aan de buitenkant!

Ik voelde onze baby (1e kindje) rond de 17 weken, bij 18 weken was ik zeker dat het wel degelijk kleine schopjes waren. Rond de 20e week kon ik het ook al soms zien van langs buiten en kon mijn partner het al voelen (al stopt hij meestal met bewegen als hij eraan komt :D). Ondertussen 22w3d en dat zijn precies al hele verhuizingen daarbinnen.
Geen idee of het een rol speelt maar voor de zwangerschap had ik een plat buikje (niet echt gespierd, maar ook niet te veel 'buikvet' :D)

Terug
Bovenaan