Baby continu handjes in de mond

<p>Hallo allemaal,</p><p>Onze zoon is nu 4,5 maand oud en sabbelt al zo'n 2 maanden op zn handjes. Hij stopt soms bijna zijn hele vuistjes erin en doet dit de hele dag door!</p><p>Voor de fles, na de fles, op zn buik of op zn rug het maakt niet uit. Natuurlijk geen enkel probleem maar ik vraag me echter af waarom doet hij dit? Ik snap dat het is om de handjes te ontdekken maar hij blijft er maar mee doorgaan.</p><p> </p>

Ik herken het, mijn zoontje is volgende week 4 maanden oud. Zelf dacht ik dat het misschien tandjes waren? 

Tandjes, ontdekken!
Mijn zoontje deed dit vanaf 4 maand en al snel kwamen zijn tandjes door. Misschien een idee om hem een bijtring te geven? 

Wen der maar aan haha, mijn zoontje van bijna 5,5 maand doet het ook vanaf denk 3,5/4 maanden. Eerst waren het vingers (tot kokhalzen toe) toen zijn hele knuistje en inmiddels moet alles in de mond. Zijn complete knuffel, speeltjes etcetc. Volgens mij is het vrij normaal deze fase! En idd volgens mij hebben tandjes er ook mee te maken maar heb ook gelezen dat er gewoon een fase is dat ze alles met hun mond gaan ontdekken. 

Hier een van bijna 2 jaar die dit constant doet wanneer er tandjes komen. Bij ons was Sophie giraf erg fijn omdat hij die ook goed vast kon houden. 

Mijn zoontje is 11weken en doet dit ook. Als het zou passen zoude ze helemaal zijn mond in gaan denk ik. Volgens mij is het gewoon normaal en misschien ontdekken? Hij stopt tenslotte alles in zijn mond 

Terug
Bovenaan