<p style="text-align: left;">Hallo, wellicht hebben andere mensen hier ook ervaring mee. Ik ben nu 38,3 weken zwanger van mijn eerste kindje en de baby wil niet indalen. Vorige week een extra echo gehad, een vleesboom en laagliggende placenta is uitgesloten. Tijdens de echo kwam ik erachter dat ze niet kunnen zien of je bekken te nauw zijn, terwijl de verloskundige zei dat dat ook een optie is. De baby is nogmaals gemeten maar lijkt juist een klein hoofd te hebben dus daardoor vind ik het nog vreemder dat ie niet indaalt.</p><p>Ik heb al van alles geprobeerd. Ik wandel echt heel veel en heb ook al uren op zo'n yogabal gezeten wat zou moeten helpen. </p><p>Het kan uiteraard ook zo zijn dat ie tijdens de bevalling indaalt door de weeën maar ik vind het een beetje een spannend idee dat ik wellicht weet ik het hoe lang aan het bevallen ben terwijl het misschien niet eens past.</p><p>Ik snap niet zo goed waarom ze dat niet van te voren kunnen zien? Want als ze nu al zouden weten dat het niet past dan kunnen ze nu al inzetten op een keizersnede... Zucht. Ik raak er gewoon een beetje gestrest van merk ik. </p>