baby dagboek hulp gevraagd

A

Anoniem

Guest
Lieve mama's,

Vandaag lekker bezig geweest met Isabelle haar baby-dagboek.Ik ben er helemaal trots op! Alleen is er een pagina die maar leeg blijft: 'wat gebeurde er die dag'
Ik heb van haar geboorte dag (26-5-2007) geen krant o.i.d. bewaart. En daar baal ik vreselijk van. Isabelle kwam 7 weken te vroeg, het begin was dus erg hectisch. Ik heb er toen echt niet aangedacht om een krant te bewaren... En op internet kan ik ook geen oude berichten zoek op deze datum.

Dus wie zijn zoon/dochter is ook op 26-5-07 geboren en kan mij helpen met de volgende vragen:

Wat gebeurde er die dag?
(voor pagina nieuws)
In mijn geboorteplaats (Utrecht)?
In ons land (nederland)?
In de wereld?

Al kun je maar 1 ding aanvullen, mij maak je blij.

Alvast super bedankt!!!

X Linda

Hoi Linda,

Ik denk dat ik je blij kan maken .
Elke krant heeft een hoofdkantoor waar je gewoon een oudere krant kan gaan halen. Hier in Eindhoven krjg je er zelfs een leuke geboorte doos omheen en zijn de kranten gratis. Ga dus naar jullie krant toe en haal hem op. Mocht het bij jouw krant niet gaan dan kan ik je altijd een Eindhovens Dagblad van die dag sturen, dan moet je het maar laten weten

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik heb precies het zelfde probleem. Ik had van te voren duidelijk kenbaar gemaakt dat ik per se een krant wilde van Feline's geboortedag (ook 26-5-2007) En ik heb er niet aan gedacht en de rest ook niet...
Ik heb op internet op een gegeven moment telegraaf een mail gestuurd, maar nooit een reactie gekregen. En ik heb toen maar gegoogled en heb 3 aparte berichtjes uitgeprint en ingeplakt.
Want een krant kopen via internet is belachelijk duur!!
Het nieuws: Pirates of the Caribbean verovert wereld
Motorrijder in Ede bekogelt met kussen.
Pinkpop uitverkocht.

Als je wil kan ik het wel inscannen en mailen. Of je moet de berichtjes niet leuk vinden en echt nieuws willen?   Laat maar even weten.
Ik vaal trouwens heel erg dat ik die krant niet heb. Want er staat altijd zo'n leuk weerkaartje in en die heb ik zelf in mijn eigen babyboek en had het heel leuk gevonden als Feline dezelfde had.
Een ding ga ik bij ons tweede kindje doen. Echt 3 mensen inschakelen om een krant te kopen. hahaha

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Voor jou geldt het zelfde aanbod. Als je wilt dan kan ik je het Eindhovens Dagblad van de geboorte datum van Feline toe sturen. Ik hoor het wel

groetjes LInda

Hoi Linda,

Zou het echt heel leuk vinden! En wat kost dat? Neem ik het op de JG beurs dag mee.
Echt heel lief van je!

groetjes Maris

ps zal ik even op hyves een mailtje sturen?

Hoi Mariska,

Zeg maar even wanneer ze geboren is dan ga ik de krant voor je ophalen. Die van Marissa was gratis, volgens mij is dat altijd zo. Maar ik heb er wel gewerkt dus weet niet of ik hem daarom gratis kreeg. Anders is het hooguit een paar euro hoor. Maar zeg naar wat die maximaal mag kosten en mail je adres maar via Hyves dan ga ik van de week hier even naar de krant

groetjes Linda

Hey Mariska,

Ik heb je adres ontvangen en zal proberen om van de week even naar de krant te gaan.

groetjes Linda

Hoi,

Ik las net dit ''probleem'' en moest toen terugdenken aan de lege pagina in Tara's babydagboek, haha. Dus ik had net gebeld met de Telegraaf, die kunnen het opsturen tegen betaling, als het terug te vinden is. Dus daarna had ik gebeld met de Spits en een hele aardige vrouw aan de telefoon vroeg me naar de datum en mijn adres. Ze zal haar best doen om de krant te vinden en als het vandaag nog lukt, dan stuurt ze het nog naar me op! Gratis! Wow, misschien ook leuk voor andere mama's? Ik zocht het nummer trouwens op via google: 020 - 585 3045 (maar ik werd doorverbonden  ).

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan