Baby diep in bekken met 20 weken

A

Anoniem

Guest
<p>Goedenavond,</p><p> </p><p>Van de week 20 weken echo gehad. Ze konden allea meten en alles was goed .</p><p>Alleen het hoofdje  niet  om dat diep in bekken lag. 2 dagen later weer terug moeten komen en helaas hetzelfde verhaal. Nu worden wij een beetje bang. Kunnen er problemen zijn ofzo.</p><p>Horen  ook al verhalen dat kindje down kan zijn ofzo.</p><p>Wij hopen natuurlijk  niet maar alsnof altijd welkom. Dit is onze 2de zwangerschap. </p><p>Hoop dat er mensen ons kunnen helpen met antwoorden. </p><p> </p>

Ik ben nu 35 weken zwanger, ook van mijn tweede kindje. Met de 20 weken echo lag de baby ook heel diep in het bekken en konden ze ook geen goed beeld krijgen van het hoofdje. Ik moest ook 2x terug komen voordat het eindelijk wel goed lag, en toen was ik binnen 1 minuut de deur uit. Dus precies hetzelfde verhaal als bij jou!
En.. nu ik 35 weken ben, ligt de baby plotseling sinds 3 weken in stuit!! Ze gaan volgende week proberen de baby weer terug te draaien, niet iets waar ik naar uit kijk..  
Dit had ik echt niet gedacht, gezien het met 20 weken zo diep lag.. maar dat zegt dus niks en het kindje kan echt nog alle kanten op, ik ben het levende voorbeeld daarvan ;)
Dat het kindje een grotere kans heeft op syndroom van down ofzo heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord!

Bedankt voor u antwoord!
Wij hadden dit zelf nog niet meegemaakt .of gehoord  bij andere dus waren best bang.
 Dan wachten  we   woensdag maar weer af.
U succes volgende week. 
Hopelijk valt  het mee en lig  kindje straks weer goed. 

Bedank.
Jullie ook succes, hopelijk ligt de baby woensdag wel goed! Het is al fijn om te weten dat op de echo verder alles goed eruit zag toch? 
Dat zeiden ze tegen mij toen ook: Alles ziet er goed uit, alleen krijgen we geen goed beeld van de schedel/hersenen en dat moet gewoon wel even. 
Hopelijk ben je woensdag binnen 1 minuut weer weg daar en hoef je niet nóg een keer terug!

Terug
Bovenaan