Baby draagjas en drager

Heeft iemand ervaring met het dragen van je kindje en dragers en draagtassen? Ik wil mijn kindje graag gaan dragen en wil graag weten wat de beste opties zijn.

<p style="text-align: left;">Wij hebben in begon in knoopbare rekbare draagdoek gedragen. Na paar maanden (het werd zomer en erg warm) in manduca. Erg fijn! En ontzettend gezellig. Voor zomer zijn er ook speciale doeken van bamboe stof, stuk luchtiger, maar ik vond dat nog steeds erg warm. Je moet sowieso goed opletten wat je je baby aantrekt, want het wordt snel warm!</p>
<p style="text-align: left;">Vooral de eerste weken/maanden is het heel fijn je baby dichtbij je te dragen. Hij kan dan slapen en jij hebt je handen vrij. Ik kon zelfs makkelijk stofzuigen als hij in de draagdoek zat!</p>
<p style="text-align: left;">Ik merkte ook echt hoezeer hij er van ontspande. Mijn vriend heeft hem ook veel dragen.</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Hoi Janneke,

Ik heb verschillende dragers geprobeerd en persoonlijk vind ik de Tula het beste. Ik heb zelf een Tula Colorwheel. Is niet goedkoop maar dan heb je wel wat.

Daarnaast heb ik een draagjas van allesmama. De draagjas is ruim genoeg met insert. Ik gebruik hem ook zonder insert en dan heb je gewoon een fijne jas.

Hopelijk heb ik je zo een beetje verder geholpen.

Groetjes,

Lize

Goedenavond,

ikzelf draag mijn kindje dagelijks. Ik heb een geweven doek maat 6 van ByKay. Hele fijne doek om mee te beginnen voor de kleine!

Daarnaast heb ik nu ook een Tula standard incl baby insert (dan kunnen ze er al vanaf maat 50/56) in en zonder insert vanaf maat 74 tot 98. Gaat dus heel lang mee!

Draagjas heb ik niet maar ik heb een shirtje, vest (dichtgeritst) en een jas aan die ik dan open heb en m'n kleine meid (nu bijna 8 weken) haar gewone outfit met daarover een gevoerd pakje en 2 paar sokjes (slofjes verlies ik denk ik haha)

Heel veel plezier met dragen want er is niks fijners dan dat!

Ik heb de draagjas en drager gisteren binnen gekregen. Ik heb uiteindelijk een Tula drager gekozen en een Softshell draagjas van Minomana. ( heb de linkjes bijgeplaatst voor wie het wil )

Vandaag uitgebreid mijn kleintje mee gedragen en het was absoluut super. Geen gedoe meer met de jas open doen, maar gewoon lekker de draagjas over de dragen aantrekken en gaan met die banaan. Ik kwam onderweg met iemand aan de praat die ook direct wilde weten of ik dit vaker deed en waar ik de spullen vandaan had.

Straks ook nog even het inzetstuk eruit gehaald en de draagjas als gewone jas gebruikt. Dan zie je eigenlijk gewoon het verschil niet en heb je dus een leuke normale jas. Ik wou eigenlijk dat ik dit al eerder had gedaan want dit voelt prima. Ik denk ook dat als ik straks uitgedragen ben ik zowel de drager als de draagjas aan iemand over kan doen, want ze zijn van goede kwaliteit en ik denk dat ze lang mee zullen gaan.

Groetjes van een hele blijde mama en @Lize echt bedankt voor je post!

Je voelt

Hoi hoi ik heb ook een draagdoek :D
Een mei tai bevalt ons super.
We hebben deze op maat van onze uk laten maken en op eigen patroon.
Het is wel even oefenen met knopen maar we zijn er super blij mee :D
Ik heb deze laten maken bij MaMa-Rit op facebook.
Onze foto staat ook op de pagina.
Onze uk is nu 1 jaar en vind het nog steeds leuk om erin te zitten zeker omdat we hem op dreumes maat hebben laten maken.
En het heeele leuke vind ik zelf ik en mijn man hebben een eigen patroon in de draagdoek zo heeft hij een legerprint en als je hem omdraait heb ik vrolijke vogeltjes.

Terug
Bovenaan