Baby draait op buik

<p>Hoi allemaal. </p><p>Mijn dochter van bijna vier maanden kan sinds zich sinds vandaag goed omrollen van rug naar buik. Ze heeft dan ook bijna niets anders gedaan vandaag. Rollen, armen onder zich, hoofd omhoog en een grote lach....</p><p> </p><p>Moet ik me nu zorgen maken om de nacht? Ze heeft geen aerosleep matras. Wel slaapt ze in een slaapzak, maar ik zag haar net met slaapzak ook proberen te rollen </p>

Nee hoor, ze is sterk genoeg om haar hoofd om te draaien, dus dr gezicht van t matras af. Mijn dochters sliepen beide op hun buik vanaf t moment dat ze konden draaien, zo sliepen ze beter dan op hun rug. 

Maak je geen zorgen. Ons zoontje deed dat ook in bed toen hij eenmaal doorhad dat hij kon draaien. Waarschijnlijk ga je ‘s avonds toch wel een keer kijken of het allemaal goed gaat ? (moet je ook lekker doen als je je daar beter bij voelt), maar je hoeft hier echt niet ongerust over te zijn. Lekker genieten van die trotse lach van je baby!

Vooral lekker laten draaien. Niks in haar bedje leggen behalve zijzelf in een slaapzak. Dit ga je toch niet tegen als ze eenmaal zelf kunnen draaien wat je ook probeert.

Terug
Bovenaan