Baby draait veel

Onze kleine acrobaat draait nogal veel
35 weken nu en blijkbaar lukt het haar elke x weer.
Vorige week donderdag lag ze weer in stuit
Maandag lag ze weer goed. Dit is al de 2de x.
Vraag me af
Ze zeggen dat door seks je baby bewegelijk word en door orgasme. Zou ze hierdoor elke x in stuit gaan liggen of is dit puur toeval.
Nu wil ik liever geen seks meer omdat ik dit denk
Wil graag dat ze lekker met haar hoofd beneden blijft

 
Oh daar heb ik nog nooit van gehoord en mijn kleine vent ligt ondanks ons nog actieve seksleven met 39 weken gewoon naar beneden en heeft ook niet anders gelegen. Maar ik laat me graag verrassen en blijf even meelezen.
 
Ik geloof daar ook echt niks van. Een baby draait als hij daarvoor de ruimte heeft in je buik. Heeft hij geen ruimte, zal hij blijven liggen zoals hij ligt.

Mijn 2e dochter lag in stuit, met 36 weken geprobeerd te draaien maar het lukte niet. Ze was groot en lag al heel laag met haar kontje in m'n bekken. Daar kon ze onmogelijk uit komen, orgasme of niet haha. Ze is uiteindelijk geboren met geplande keizersnede.

Dus ik denk dat jouw kindje gewoon nog veel ruimte heeft en lekker rond draait. Doe je weinig aan ;)
 
Dat geloof ik ook niet! De eerste was een drukke baby en hadden we veel seks. Nu is het wat minder, maar de tweede is net zo druk. En deze heeft al een poosje te weinig ruimte om te draaien. Dus het zal vooral aan de ruimte liggen!
 
Terug
Bovenaan