Joehoeee... we zijn verplaatst naar de baby dreumes, leuk hoor!
Als het goed is zijn de meeste inmiddels bevallen.. Voor diegene die nog moeten en toch mee gaan met de december mama's (net als ik eigenlijk een november mama) nog heel veel succes!
Mijn eerste bezoek aan het CB is vandaag geweest. Wat is dat leuk! Zal straks wel anders praten als hij zijn inentingen krijgt
Maar hij werd gewogen, gemeten en gecontroleerd door de arts.
Alles was goed, wat een opluchting. Toch wel onzeker, eet hij genoeg of teveel, groeit hij goed, ect..
Maar hij was goed aangekomen, geboortegewicht was 3640 gram en nu 4350 gram.
En hij was ook 5 cm gegroeid, is nu 55,5 cm...
Ben zo trots op ons kleine mannetje, hij deed het zo goed.
Ik begin zelf ook weer een klein beetje de oude te worden, ben al mijn zwangerschapkilo's al kwijt en mag vanaf volgende week in principe alles weer doen, heerlijk niet meer zo afhankelijk van anderen.
Verder doet Lars het ook goed, hij spuugt al een stuk minder en slaapt al redelijk goed door. Hij zit al op 5 voedingen dus niks te klagen
Al met al genieten dus!
Ben erg benieuwd hoe het met jullie en jullie kleintjes gaat!
Groetjes Kim
Als het goed is zijn de meeste inmiddels bevallen.. Voor diegene die nog moeten en toch mee gaan met de december mama's (net als ik eigenlijk een november mama) nog heel veel succes!
Mijn eerste bezoek aan het CB is vandaag geweest. Wat is dat leuk! Zal straks wel anders praten als hij zijn inentingen krijgt
Maar hij werd gewogen, gemeten en gecontroleerd door de arts.
Alles was goed, wat een opluchting. Toch wel onzeker, eet hij genoeg of teveel, groeit hij goed, ect..
Maar hij was goed aangekomen, geboortegewicht was 3640 gram en nu 4350 gram.
En hij was ook 5 cm gegroeid, is nu 55,5 cm...
Ben zo trots op ons kleine mannetje, hij deed het zo goed.
Ik begin zelf ook weer een klein beetje de oude te worden, ben al mijn zwangerschapkilo's al kwijt en mag vanaf volgende week in principe alles weer doen, heerlijk niet meer zo afhankelijk van anderen.
Verder doet Lars het ook goed, hij spuugt al een stuk minder en slaapt al redelijk goed door. Hij zit al op 5 voedingen dus niks te klagen
Al met al genieten dus!
Ben erg benieuwd hoe het met jullie en jullie kleintjes gaat!
Groetjes Kim