Baby dreumes

Joehoeee... we zijn verplaatst naar de baby dreumes, leuk hoor!
Als het goed is zijn de meeste inmiddels bevallen.. Voor diegene die nog moeten en toch mee gaan met de december mama's (net als ik eigenlijk een november mama) nog heel veel succes!

Mijn eerste bezoek aan het CB is vandaag geweest. Wat is dat leuk! Zal straks wel anders praten als hij zijn inentingen krijgt :)
Maar hij werd gewogen, gemeten en gecontroleerd door de arts.
Alles was goed, wat een opluchting. Toch wel onzeker, eet hij genoeg of teveel, groeit hij goed, ect..
Maar hij was goed aangekomen, geboortegewicht was 3640 gram en nu 4350 gram.
En hij was ook 5 cm gegroeid, is nu 55,5 cm...
Ben zo trots op ons kleine mannetje, hij deed het zo goed.
Ik begin zelf ook weer een klein beetje de oude te worden, ben al mijn zwangerschapkilo's al kwijt en mag vanaf volgende week in principe alles weer doen, heerlijk niet meer zo afhankelijk van anderen.
Verder doet Lars het ook goed, hij spuugt al een stuk minder en slaapt al redelijk goed door. Hij zit al op 5 voedingen dus niks te klagen :)
Al met al genieten dus!

Ben erg benieuwd hoe het met jullie en jullie kleintjes gaat!

Groetjes Kim

Ik ben ook novembermama geworden, maar omdat het op 30nov is blijf ik lekker bij de decembermama's:)
Ook hier gaat et super...
Jesly was 23december 3250gr en 50,5 cm... In 3weken tijd 7cm gegroeid en 450gr gegroeid...
De kleine man krijgt om de 4uur voeding en drinkt dan gemiddelt 110cc op... 'S nachts slaapt de kleine man goed door...
Jesly is alleen verkouden:-( hij hoest af en toe veel slijm op... Gelukkig is het al een stuk minder als vorige week...
Ook is mijn schoonzusje bevallen op 31e dec... Daar ga ik zaterdag op kraambezoek met alle 4de kids... Haar kleine prinses is ongeveer net zo groot al mijn prins, dus ben benieuwd hoe dat eruit ziet als ik de twee naast elkaar neer leg haha...
De kleine Jesly lacht ook regelmatig als ik heb klapkusjes op zijn mondje geef, dat ziet er echt heel guitig uit:)
Ook heeft de kleine man spruw gehad, maar dat is gelukkig helemaal weg...
Ikzelf ben helemaal mezelf weer qua gewicht en kan al een aantal broeken aan van voor de zwangerschap... Mijn buikje is alweer redelijk terug naar normaal, alleen nog los vel... Maar ik verwacht dat binnen een paar maanden ook weer helemaal strak..
Ik ben supertrots op mijn andere 3kids! Ze zijn heel lief, zorgzaam en geduldig... Ze begrijpen dat Jesly nu even voorgaat als hij huilt of als ik em de fles geef... Ze zijn totaal niet jaloers...
Nou dat was het voor nu maar even...
Ik raak niet uitgepraat over mijn kindjes...

Kus marleen

Wel even wennen hoor dat we nu weer onderaan de lijst staan!

Kim wat fijn dat Lars minder spuugt!
Is dit uit zichzelf gegaan of heb je hem iets gegeven?
Hij groeit goed hoor! En 5 voedingen lekker zeg!
Finn krijgt er nog 8! Helaas ook nog 1 s'nachts, zal blij zijn als hij doorslaapt, die nachten breken toch wel een beetje op;-)
Kan me voorstellen dat je blij bent dat je over een weekje weer meer zelf mag/kan doen!

Heerlijk hè dat je je eigen kleding weer past! Ik had ook 1,5 weken naar de bevalling mijn oude kleding weer aan. Wel net als Marleen nog een beetje vel over:)

@marleen. Wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Lief dat je andere kids zo veel rekening houden met de kleine man!
Wat goed dat Jesly ook al doorslaapt!
Finn weegt denk ik rond de 4,5 kilo (morgen even wegen) dus qua gewicht zou hij kunnen doorslapen. Geef jij bv of fv?
leuk is het als die kleintjes lachen! Finn kan ook heel leuk lachen, gisteren vast kunnen leggen op foto en film:)

Geniet lekker van jullie kids!

Liefs Danielle

@ Marleen, wat fijn dat het bij jou ook zo goed gaat!
Wel balen dat hij verkouden is. Lars heeft 's morgens last van een verstopt neusje, maar dat gaat over als hij de fles krijgt, dus gelukkig nog niks aan hoeven doen. Heb voor de zekerheid maar van die zoutoplossing pipetjes gehaald. Klinkt soms zo benauwd..
Wat leuk dat je zo dicht bij je schoonzusje zit, kunnen jullie kids lekker met elkaar spelen!

Ik heb nog wel een buikje maar pas gelukkig kleding van voor de zwangerschap wel dus dat scheelt :)

Fijn dat je kindjes het zo goed doen en niet jaloers zijn. Lijkt me heerlijk zo'n stel bij elkaar te hebben. Ik raak ook niet uitgepraat over Lars hoor haha...

@ Danielle, hij is inderdaad uit zichzelf minder gaan spugen. Nu moet ik wel zeggen dat we meer pauzes tussendoor laten en hem echt een half uur na het eten nog rechtop houden. Dat helpt, hij spuugt nog wel, maar bij het CB zeiden ze ook, als hij er geen last van heeft en goed groeit is het niets om je zorgen over te maken. Dus dat doen we dan maar niet :)
Fijn dat het bij jou ook goed gaat alleen jammer van die nacht. Hoewel ik er vannacht ook uit moest om 04:00. Lars was iets vroeger dan normaal. Maar hij was sowieso erg onrustig, sliep pas om 01:00...
Maar hij ligt nu nog steeds te slapen dus niks te klagen :)
Hoop dat je snel lekker door kan slapen! Hoe gaat het met de relfux? Reageert hij goed op de medicijnen? Ik hoop het wel. Hij ziet er in ieder geval heel goed uit op de foto's. Erg leuk die foto dat hij lacht.

Nou meiden, geniet lekker van jullie mannetjes!

groetjes

Hey Kim!

Wat fijn dat Lars uit zichzelf minder spuugt!
En net wat het Cb zegt: geen zorgen maken, lekker genieten!
Vannacht ging het aardig goed hier!
Finn had gedronken om 20.00-01.00-5.30-10.00
Finn en ik hebben heerlijk uitgeslapen tot 9.30 uur:)
Gisterochtend heeft Finn veel last van zijn reflux gehad. Hij is de hele ochtend wakker geweest en heeft flink gehuild (lees gekrijst) maar vanaf 13.00 gister middag heeft hij geen last meer gehad! Hoop dat het zo blijft!
Die lachende foto is zo lief! Hij lachte al wel vaker maar we waren elke keer net te laat met foto's maken.
Ti's echt een lekker ding! :)

Liefs Daan

@danielle Jesly krijgt flesvoeding nu, ik heb hem ruim 2weken de borst gegeven, maar door de tepelkloven heb ik hem ook de fles gegeven en uiteindelijk kreeg hij alleen nog snachts flesvoeding... Dus ben na 2weken volledig overgestapt op fles toen hij 's nachts ging doorslapen... Jesly krijgt 5voedingen op een dag... Vannacht heeft hij van 00.00 tot 10.00u geslapen:) echt zo lekker...
Helaas woont mijn schoonzusje bij deventer in de buurt en ik in eindhoven, dus om de hoek is het niet:-( maar dichtbij genoeg om iedere maand ff op bezoek te gaan...

@kim ik heb nog geen zoutoplossing gehaald... Kleine krijgt fluimicil hoestdrankje... En dan bij iedere voeding 1ml... Dit mag ie hebben gelukkig;-) en zolang de kleine goed eet en geen koorts krijgt is het prima...

Het is ook echt een plaatje om te zien hoe de kids in actie komen als de kleine huilt:) dan zitten ze op hun knieeen voor de schommelstoel of wandelwagenbak om hem te troosten:)
Hebben wij een hyves? Waar we foto's op kunnen plaatsen?
X marleen

@marleen
Auw tepelkloven lijkt me erg pijnlijk! Kan me voorstellen dat je dan over gaat op flesvoeding.
Ik heb het idee dat kinderen op flesvoeding eerder doorslapen, maar weer niet of dar ook echt zo is hoor.
Jeetje want kan Jesly slapen zeg!!!
Als Finn zo lang zou slapen had ik denk ik al 100x aan zijn bed gestaan om te kijken of het nog wel goed gaat:)

Ik kan dan beter bij je schoonzus op bezoek gaan ik woon ook in de Deventer:)
Lijkt me wel een hele ondernemening voor je met 4 kids op stap. Als je kijkt wat ik met twee kids al meesleep:)

Jazeker hebben wij een Hyves, de december 2011 mamaclub geloof ik.
Snel toevoegen ben erg benieuwd naar je kids!

Liefs Daan

@danielle, jesly slaapt op een voedingskussen met een aankleedkussenhoes eromheen op mijn bed... Op de plek waar normaal een kussen ligt van evt partner... Omdat hij zo verkouden was... Hierop ligt hij op zijn buik...denk dat ie daarom zo goed kan slapen denk ik;-) vannacht gaat ie weer in zijn eigen bedje, kijken of ie t dan weer zo goed doet als voorheen;-) kben ook wel gezegend hoor!
Ik zal gauw kijken op hyves:)
XxX

Terug
Bovenaan