Baby drinkt en eet slecht, ondertussen ben ik radeloos.

<p>Ik weet dat er hier al vele onderwerpen over zijn. Ik heb al op veel forums mee gelezen. Maar ik kan niet het antwoord vinden dat ik zoek.</p><p>Mijn dochter is nu bijna 8 maanden. Vanaf haar geboorte heb ik fv gegeven. Dat ging heel goed, totdat ze rond de 2 maanden zat. Ze wilde niet meer. Huilen en krijsen. Met moeite kregen we er 400cc per dag in. Uiteraard bij het cb geweest en de ha. Het is een fase het gaat over. Nou niet dus, ze stopte in de groei. Het werd niet beter. Op advies van het cb uiteindelijk met 3 maanden en 3 weken met de eerste hapjes begonnen. Want ze heeft een sterke wil en zal de fles beu zijn. Het leek ietjes beter te gaan. Maar het gaat in golfbewegingen op en af. Er zijn weken dat ze rond de 700 zit. Er zijn weken dat ze rond de 500 zit en het weer drama is en krijsen.</p><p>Ondertussen na veel aandringen zijn we wel doorverwezen. Ik heb 3 kinderartsen gezien. Ik loop ook bij een osteopaat, diëtist en logopedist.</p><p>De hapjes gaan redelijk. Maar voor een 8 maanden oude baby is het niet om over naar huis te schrijven.</p><p>We hebben momenteel infratrini als medische voeding. Ook heb ik eindelijk ranitidine gekregen om te kijken of dat wat op oplucht in de reflux.</p><p>Iedere voeding is een gevecht. De fv is altijd drama. De vaste voeding gaat iets beter maar ook zeker niet vanzelf. Ze lijkt ook nooit honger te hebben. Ik ben ondertussen radeloos. Is er iemand die zich herkent in het verhaal? Iemand die met mij mee kan denken? Ik heb al zoveel geprobeerd. </p><p>Excuses voor het lange verhaal.</p><p> </p><p> </p>
 
Nog wat extra info over wat ik allemaal al geprobeerd heb en haar eetschema.
Ik heb dr. Brown flessen smalle en brede speen. Difrax flessen. En Avent flessen brede speen. Ik heb ook verschillende maten en 3 fase spenen.
Ik heb al verschillend merken/type voeding geprobeerd. En omdat het zo op en af gaat en ze geen andere symptomen heeft denkt niemand dat het koemelk allergie is.
Ze wil al sinds ze 3 maanden is niet meer in onze armen liggen met drinken. Zitten, wiegend, lopend, half liggend werkt ook niet. Het "beste" drinkt ze liggend in de box.
Brood eet ze hooguit 2 a 3 kleine stukjes. Vind ze echt helemaal niks. Tussendoor geef ik kleine slokjes water die ze dan wel drinkt.
 
 
Haar schema ziet er nu als volgt uit:
-07.30 flesje drinkt ze meestal rond de 100   
-08.30 papje proberen 30-50 cc        
-09.00 slaapje
-10.30 soms papje of fruit of stukje brood. Meestal eet ze niks.
-12.00 flesje, vaak ook rond de 100, daarna proberen we nog een papje of een stukje brood. Meestal wil ze niet.
-13.15 slaapje
-15.00 fruithapje of papje 20-40 cc
-17.30 groentehapje 50-100cc
-18.45 fles 100-170 cc, als ze maar 100 drinkt geven we daarna nog een papje waar ze dan soms nog rond de 40 van eet.
-19.30 naar bed.
 
 
 
 
 
 
 
Hi,
wat moeilijk dit! 
Al langs een mesoloog geweest? de mesoloog kan kijken of de spijsvertering goed verloopt, of er overmatige reacties zijn op voeding of dat er een tekort is aan (belangrijke)stoffen. Dat kan allemaal redenen zijn waarom ze geen trek heeft.
 
Nee daar ben ik nog niet geweest. Nooit van gehoord ook. Thnx. Zal eens overleggen of dat een idee is om naar toe te gaan.
 
Ondertussen is ze aan het afvallen. Ze wordt misschien binnenkort opgenomen.
Zijn er echt niet meer mensen die dit meegemaakt hebben en waar uiteindelijk iets uit is gekomen?
 
Ze was in april opgenomen en zit ondertussen op volledige sondevoeding. Ze eet en drinkt momenteel niks meer.
 
Met de mesoloog heb ik niks gedaan omdat er al volop onderzoeken lopen in ziekenhuizen. Maar ik ga nu toch op zoek naar een mesoloog. Kan in ieder geval de situatie voor leggen.
 
Terug
Bovenaan