<p>Hallo allemaal,</p><p>Onze dochter van 4 weken drinkt erg kort aan de borst. In 3 minuten heeft ze de borst meestal voor 90 procent leeg. Ik leg haar altijd nog aan bij de andere borst, ook al lijkt ze redelijk verzadigd, en dan drinkt ze die ook bijna leeg. Daar kan ze ongeveer 4 uur mee doen, soms meer of minder.</p><p>Na de voeding wordt ze vaak heel onrustig, alsof er iets dwars zit. Soms ook niet hoor. Die onrust begint soms ook tijdens de voeding (ik denk aan krampjes, maar ze doet dit ook als ze genoeg heeft) waardoor ze heel hard aan mijn tepel gaat trekken. Ik heb nu nog steeds hele pijnlijke tepels daardoor.</p><p>Vannacht had ze dit toen ze de eerste borst nog niet eens leeg had. Toen heb ik haar gewoon even tegen me aan gehouden en weg gelegd en ze sliep ongeveer 2 uur.</p><p>Zou dat niet gewoon betekenen dat ze teveel voeding krijg in een keer? Misschien blijft ze normaal zo hard door drinken omdat ze zo snel nog geen hongergevoel heeft? Ze heeft heel veel krampjes.</p><p>Bedankt voor jullie reacties alvast!</p>