<p>Hallo, wie heeft de ultieme tip voor me?</p><p>Ons zoontje van 15 weken oud drinkt niet uit een fles. Hij heeft altijd volledig borstvoeding gehad, maar over 3 weken moet ik weer gaan werken dus zijn we een tijdje geleden begonnen met hem laten wennen aan een fles afgekolfde melk, echter drinkt hij hier niet uit..</p><p>Ik probeer hem iedere dag 1x uit een flesje te laten drinken maar 9/10 keer kan ik dan de melk weg gooien omdat hij gewoon niet begint met zuigen aan de fles. Hij gebruikt ook geen fopspeen dus misschien vind hij de structuur gek? Geen idee. Terwijl hij wel eens heeft gedronken met een tepelhoedje.</p><p>Wat we inmiddels al hebben geprobeerd:</p>Verschillende flessen en spenen o.a: Difrax, Avent, Dr. Brown en Tommee TippeeVers afgekolfde melkOpgewarmde, afgekolfde melkIemand anders de fles laten geven wanneer ik niet in zicht benWachten met de fles tot hij echt veel honger heeft De fles juist eerder aanbieden voordat de echte honger begint<p>Niets lijkt te werken tot nu toe. Af en toe krijg ik hem gefopt door hem eerst aan te leggen en dan, wanneer hij eenmaal in het drink ritme zit, snel me borst weg trekken en de fles erin. Soms gaat hij dan vanzelf verder met zuigen uit de fles, maar dit werkt ook niet altijd.</p><p>Iemand enig idee hoe we dit kunnen gaan oplossen? </p>