Baby drinkt slecht omneo

<p>Onze baby kreeg vanaf de geboorte standaard baby voeding. Maar hier heeft die erge krampen van. Vandaar het advies van consultatiebureau om over te stappen op omneo. Alleen dit drinkt hij zo slecht. We zaten op flesjes van 170cc. En nu drinkt die 90cc,110cc allemaal kleine weer. En trekt er vieze gezichten bij. Ik weet nu even niet meer wat ik moet doen. Nog een ander merk proberen? </p>
 
Hero comfort+ heeft mijn dochter altijd goed gedronken. De voeding is wel wat dikke ik had altijd een speen op het flesje met iets meer gaatjes zodat er altijd wel 1 gaatjes open was. De gaatjes gingen vaak dicht zitten. Ik weet niet welke fles je gebruikt, maar dat was voor ons wel even uitzoeken maar daarna ging de voeding gewoon goed. Gebruikte philips classic flesjes. 
 
Je kan een ander merk proberen, maar je kan ook gewoon terug op de oude en geduld hebben. Inflacon wil nog wel eens helpen. Ik heb van alles geprobeerd met mijn zoon, maar niks hielp. Uiteindelijk met 4 maanden was alles over. Succes!
 
Je kan een ander merk proberen, maar je kan ook gewoon terug op de oude en geduld hebben. Inflacon wil nog wel eens helpen. Ik heb van alles geprobeerd met mijn zoon, maar niks hielp. Uiteindelijk met 4 maanden was alles over. Succes!
 
Je kan een ander merk proberen, maar je kan ook gewoon terug op de oude en geduld hebben. Inflacon wil nog wel eens helpen. Ik heb van alles geprobeerd met mijn zoon, maar niks hielp. Uiteindelijk met 4 maanden was alles over. Succes!
 
Je kan een ander merk proberen, maar je kan ook gewoon terug op de oude en geduld hebben. Inflacon wil nog wel eens helpen. Ik heb van alles geprobeerd met mijn zoon, maar niks hielp. Uiteindelijk met 4 maanden was alles over. Succes!
 
We gebruiken een goede speen erbij daar ligt het niet aan. Hij draait gewoon ze hoofd weg na een paar cc. Het is gewoon een heel gevecht om een fles nu te geven.
 
Terug
Bovenaan