Baby drinkt slecht

Hooii allemaal
Onze kleine van 5 maanden en 27dagen drinkt sinds zaterdag heel slecht. Voorheen 5 flessen van 200 waar ze wel is wat van liet staan naar nu nog geen 500 op de dag. Ze heeft geen koorts geen vlekjes is wel beetje humeurig af en toe maar kan nog best lachen. Geen diaree. en overgeven had ze alleen zaterdag even met savonds gal toen 38.8 en zetpil was zondag ochtend weer 37.1.
Ze draait steeds dr hooft weg en als ze wel drinkt is het heel onrustig.
Ik twijfel of dit met een sprong te maken heeft of dat er meer aan de hand is.
Gister had ze een flesje van 90 pyamapapje op om 8 uur en heeft de nacht gewoon tot kwart over 7 geslapen zonder wakker te worden.
Herkent iemand dat slechte drinken icm leeftijd bijna 6 maanden
 
Drinkt ze met een zetpil wel?
Misschien even haar oortjes en keeltje laten checken bij de huisarts?
Als ze daar last van heeft drinkt ze slecht. Misschien kan je koude melk nog proberen, of water?
Misschien wat extra water aan de hapjes toevoegen (als ze dat al krijgt)

Hopelijk zit er een tip tussen waar je wat aan hebt. En dan hoop ik voor jullie dat snel alles weer gewoon is (voor zolang het duurt ?)
 
Mijn dochter heeft dit ook. Ik las dat bij het door doorkomende tandjes zou kunnen komen. Ik bleef toch twijfelen en had voor de zekerheid getest op corona. Helaas bleek dit het geval.

Het oei ik groei boek erbij gepakt. En lees net dat vanaf week 22 weken sprong 5 begint. Hierdoor kunnen ze ook minder eten en drinken.
 
Terug
Bovenaan