Baby drinkt (te) snel. Welke speen?

<p>Beste allemaal,</p><p> </p><p>Hebben jullie nog een goede tip voor een juiste flesspeen vinden? Ik gebruik de Difrax flessen en wil liever niet van fles wisselen. </p><p>Mn zoontje is 19 weken oud, krijgt meestal 150 of 180 cc en is de laatste weken zoooo onrustig en boos tijdens de voeding (met S-speen) dat het echt een strijd is om te voeden.</p><p>Nu heb ik de M-speen geprobeerd, de onrust is dan direct weg maar de fles is ook meteen binnen 3 minuten op met veel spugen.</p><p>Volgens de website van Difrax valt stand 1 van de 123 speen tussen de S en M in. Heb dus ook de 123 speen geprobeerd op stand 1, maar de fles is dan alsnog binnen max 5 min leeg. Met die speen spuugt hij wel minder.</p><p>Nu las ik online ook iets over de dr Brown speen, die tussen S en M in zou moeten vallen, maar had tijdens de voeding meteen weer een boze baby. 123 speen erop en de onrust is direct weg. </p><p>Im weet het nu even niet meer, op het consultatiebureau zeiden ze dat hij wel een minuut of 10 over zijn fles zou moeten doen. In dat geval moet ik terug naar de S speen, maar dat komt ons beider gemoedstoestand niet ten goede.</p><p>Iemand een goede tip? <br /><br /></p><p>Bedankt!</p>

Melk iets verdikken met johannespitmeel dit heeft onze zoon ook gehad met spugen en snel drinken 
met Johannes pitmeel ging het hier top en ook met dyflax fles zelfde dus als u

Ik weet niet of difrax ook prematuur spenen verkoopt?
Wij hebben voor onze dochter een tijd lang de prematuur speen van Dr Browns gebruikt (ook dr Browns fles) en dat was bij ons echt de oplossing.

Terug
Bovenaan