Baby drinkt te weinig en komt nauwelijks aan

<p>hallo,</p><p>hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen. Ik ben in februari bevallen van een gezonde dochter eerste 4 weken bv geveven op verzoek en kwam daarbij goed aan, toen zijn we overgegaan naar fles en is paar weekjes goed gegaan en toen ging het mis. </p><p>Onrustig drinken, veel met hoofd bewegen en uiteindelijk gewoon weigeren.. gewicht zakte natuurlijk af (tijdens bv op +1 lijn en zakt ze naar -1) maar niemand maakte zich zorgen behalve ik, want ze ziet er toch zo goed uit. Uiteindelijk ging het zo fout dat ze nog maar 2 natte luiers had om een dag, heel veel huilen en om 20u nog maar 200 ml had gedronken. We zijn bij KA gekomen en daar denken ze aan verborgen reflux nu AR voeding van enfamil mead johnson en het leek beter te gaan soms flessen op van 180+6 maar gewicht niet geweldig. Nu is ze sinds 1 week maar 5 gram aangekomen!! Flessen gaan weer slechter, ik zit met mijn handen in het haar. Sorry voor het lange verhaal, hopelijk hebben jullie advies ed.</p>
 
Wat zegt het consultatie bureau ? Ik zou daar even aan de bel trekken en je kindje na laten kijken. 
Mijn dochter dronk eerst ook heel weinig en zat net onder het gemiddelde lijn met gewicht. En sinds 2 weken drinkt ze opeens ongeveer 800 ml per 24/u it het niets. 
Hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn. 
Succes?
 
Terug
Bovenaan