<p style="text-align: right;">Dag allemaal! Ik ben ten einde raad. Hoop dat misschien jullie mij kunnen helpen. Ben niet zo lang geleden (3mei) bevallen van een gezond kindje. Sinds de bevalling geef ik afgekolfte borstvoeding. Sinds de eerste dag zijn wij niet goed ingelicht over het gebruik van de voeding. Volgens de verloskundige kon ik de baby voeden op verzoek en elke dag ophogen tot 10 cc. 1ste week ging het wel goed. Maar de 2de week gaf mijn kindje bij elke voeding een grote hoeveelheid over (dus met een straal). Ik maakte me zorgen want dat was bij 4 voedingen achter elkaar. Ik heb toen maar de huisartsenpost gebeld en mocht meteen komen. Kinderarts heeft ook beoordeeld: baby kreeg teveel voeding binnen. Hij had een berekening gemaakt. Van 150 ml x 3kg ÷ 7 voedingen. En idd hij kreeg teveel. Dus op advies van de kinderarts gaf ik hem minder. Gister is de consultatiebureau langs gekomen en die gaf aan dat wanneer de baby om voeding vraagt dat je dan wel extra kan geven. op advies van haar heb ik dat vandaag geprobeerd. Hij kreeg 80 cc ipv 65 cc. Hij gaf bijna de hele voeding weer over. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen? Baby vraagt wel telkens naar voeding maar ik ben bang dat hij dan weer over zal geven. Ik geef hem wel speen hij blijft af en toe wel rustig daardoor. Weten jullie wat ik kan doen? Sorry voor zo een lange verhaal </p>