<p>Ik heb een zoontje van nu 2 maanden die volledig bv op verzoek krijgt sinds de geboorte. Nou haalt hij niet langer dan 1,5 uur voor hij weer honger krijgt. Ook heeft hij last van reflux, hij spuugt ontzettend veel. De laatste tijd drinkt hij heel erg onrustig. Happen loslaten, heel onrustig wordt hij dan ik wordt er af en toe hopeloos van en vraag me af of ik misschien moet overstappen naar kv. Als hij bijvoorbeeld een flesje heeft gekregen dan is hij erg tevreden. Hij is niet altijd onrustig tijdens de bv. Soms drinkt hij heerlijk en valt dan erg tevreden in slaap. Het wisselt elke keer. Heb de laatste tijd ook erg veel last van pijnlijke tepels waardoor het geven van de bv niet zo fijn meer is. Heb de tepelcreme gehaald maar die lijkt nog niet veel te helpen. Ik heb nog 2 andere kindjes van nu 8 en 2, die hebben maar iets van 4 weken bv gehad waar ik me nog steeds schuldig over voel. Ik wil heel graag bv blijven geven maar elke 1,5 uur wordt soms erg vermoeiend met een 2jarige en schoolgaande kind in huis. De avonden zijn niet zo zwaar daarintegen, hij slaapt 6 uurtjes door heel soms 7. Zijn er meer mensen die tegen dit soort problemen aanlopen? Zowel, wat hebben jullie gedaan om het probleem te verhelpen? Ik wil heel graag bv blijven geven op z’n minst tot 6 maanden. </p>