Baby drinkt van Nutrilon Forte ineens minder

<p>Hi allemaal,</p><p>Wij hebben een hongerige baby. Hij is nu bijna 9 weken en weegt 5250 gram. Voorheen kreeg hij 5 keer 150+6 (165 dus) en deze dronk hij met gemak leeg, maar kwam dan soms 2 uur later weer omdat hij weer honger had. Nu ben ik op advies van het cb sinds gisteren over naar forte van Nutrilon, maar nu drinkt hij de fles ineens niet meer leeg en drinkt hij met moeite 130 cc per fles. Wel komt hij daarna pas weer na 4 uur, dus dat is juist goed, maar voor zijn gewicht drinkt hij nu eigenlijk te weinig weer.  Andere die hier ook ervaring mee hebben en eventuele tips?</p><p>Het gekke is dat hij al vanaf week 4 doorslaapt van ongeveer 23:00 tot 7:00 en ''s nachts nooit wakker wordt voor een fles. Al gaan we hier natuurlijk niet over klagen! </p>
 
Hoi
Het kan zijn dat hij nog even aan deze voeding moet wennen.. Dat misschien de smaak anders is.. Dit kan tot 2 weken duren.. 
Misschien dat deze voeding wat meer vult dus dat hij dan ook echt genoeg heeft.. Baby geeft zelf aan of hij genoeg heeft of niet.. Wat je evt kan doen is dat je bijv 10 cc water extra doet dan krijgt hij wel iets meer vocht binnen.. 
Ik zal niet op gaan dringen want dan word het alleen maar een strijd! 
 
Snachts idd heerlijk zou ik gewoon lekker laten liggen! 
 
Terug
Bovenaan