Baby drinkt vanaf geboorte in fases

<p>Ik heb een dochtertje van 3 maanden en ik geef borstvoeding. Nu is het zo dat ze vanaf haar geboorte in fases aan de borst drinkt. Ze drinkt eerst de ene kant valt verlogens in slaap of doet ineens heel moeilijk aan de borst dus een teken dat ze klaar is. Maar als ze dan weer waker wordt ze slaapt ook maar 30 min dan of minder wil ze weer drinken. Of als ze niet meer wou wil ze ook kort daarna weer verder drinken. En verlogens zijn we 2 uur Verder en begint het weer opnieuw..  Ik heb een zoontje van bijna 2 rond lopen en heb met hem dit probleem niet gehad. Iemand enig idee waar het aan kan liggen of is dit gewoon hoe zei wil drinken en moet ik er maar dealen..??</p>
 
Hoi Jessica,ik was in het begin ook heellang bezig met voeden. Ik kreeg als tips om 2 borsten aan te bieden, maximaal 15min per borst baby de tijd te geven om te drinken (daarbij wakker houden: in gezicht blazen, kriebelen, over rug wrijven) en tussentijds te verschonen (ook met het idee om wakker te maken). Dit werkt hier heel goed.+direct na het wakker worden voeden. Proberen minimaal 2,5 uur tussen de voedingen te laten. Ook heb ik het idee dat de voedingen beter lopen als mijn zoontje goed uitgerust is (Fanatieker dus meer drinken). En van een goed vol buikje slaap je weer beter..En niet te veel/vaak de speen gebruiken. Hiervan worden ze ook moe, waardoor ze weer minder fanatiek aan de borst zijn.Ondertussen hoef ik m (meestal) aan de borst niet meer wakker te houden, maar ik blijf wel tussentijds verschonen en dan de andere borst aanbieden.hopelijk heb je er wat aan!
 
Terug
Bovenaan