Baby drukt tegen blaas

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik ben nu 26 weken zwanger. </p><p>Ik ben benieuwd of meer zwangeren hetzelfde hebben als mij.</p><p> </p><p>De baby duwt tegen mijn blaas, dat is logisch natuurlijk. Maar soms is het net of ze precies goed drukt; en dan plas ik echt bijna in mn broek!!</p><p>Het gekke is dat ik alleen dat gevoel voor 2 tellen heb. Daarna niet meer. </p><p> </p><p>Ben zo bang dat het een keer mis gaat. Ik moet nog zo lang ?</p><p> </p><p> </p><p>Groetjes</p>

Ik ben 25 weken zwanger en het gebeurd bijna wel elke dag dat de baby bij mijn blaas gaat zitten en er tegen aan schopt, dan moet ik dus ook met spoed naar de wc omdat er opeens zoveel druk op mijn blaas ontstaat! Dus ik snap je wel haha 

Yes heb ik ook. Hij ligt bij ons ook in stuit, dus met z’n beentjes naar beneden. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft maar lijkt me op zich best logisch, als hij trappelt zit ie al snel op m’n blaas. Ben nu 33 weken en het is nog niet misgegaan bij mij haha!

Zo herkenbaar! Vandaag ook 26 weken en het lijkt wel erger te worden. Voor m’n gevoel gaat iedere kop thee of glas water rechtstreeks door naar m’n blaas waardoor ik na 5 minuten alweer moet plassen.
Ook ons kleintje ligt in stuit (hoop ergens dat ze inmiddels al gedraaid is) en dat maakt het volgens mij niet beter op.

Hahaha heel herkenbaar! Maar ik kan je hopelijk een beetje geruststellen.. het begon bij mij ook rond de 24 weken ofzo dat ze af en toe echt tegen mijn blaas beukte (ze ligt al die tijd al met haar hoofd naar beneden, dus ik denk dat de van boksen houdt). Ik ben inmiddels 33+3 en het is een stuk vaker nu, maar niet echt erger geworden! En nog nooit écht fout gegaan gelukkig?

Je bent niet de enigste haha ?. Ik denk dat 90% van de zwangere vrouwen hier last van heeft. Het wordt alleen maar erger hoor haha. Ben inmiddels 37+3 dagen en hij drukt hele tijd op me blaas. Wanneer ik net geplast heb blijft het gevoel even hangen vooor 3 seconde alsof ik weer moet plassen. Je gaat een hoop in en uit bed moeten komen als je verder bent ?. 
Heel veel succes 

Dat doet de mijne ook :p Ik ben 32 weken zwanger. Echt een korte pijnscheut die dan door mn blaas trekt.
Als ik hard moet niesen, verlies ik wel eens een paar druppels urine, maar is nog niet gebeurd als de baby tegen mn blaas drukt!

Bedankt voor jullie reacties!
Ik krijg toch weer een beetje hoop. Haha!

Met mijn eerste dochter had ik dit niet zoals nu. Ik weet niet hoe deze ligt. Ik heb nu ook de placenta aan de voorkant, dus ik voelde haar ook veel later en minder sterk dan bij de eerste. 

Terug
Bovenaan