<p style="text-align: left;">Mijn dochter van 22 weken krijgt op dit moment nutrilon pepti ivm vermoedens koemelk allergie. zij drinkt al vanaf ongeveer 10 weken slecht. Eerst kreeg zij gewone nutrilon en ze begon steeds minder te drinken. Toen overgestapt op geitenmelk, dit ging even goed maar toen weer steeds minder tot het weer bijna niets was. Ze had ook eczeem dat is nu weg door hormoon zalf. Ze krijgt dus nutrilon pepti nu maar drinkt overdag weer heel weinig. Denk dat ze maar 50ml per keer drinkt. Snachts drinkt ze 1x 180+6 helemaal leeg. Maargoed alles bij elkaar is dit gewoon te weinig voor een baby van 7kg. Ze hikt ook veel, een soort hikboeren eigenlijk. Als ze de fles ziet begint ze heel goed en na 50ml stopt ze en huilt ze zodra je de fles weer in de buurt houd. Ze is niet ziek, haar temperatuur is goed en niets wijst erop dat ze ziek is. Ik weet ook zeker dat het niet aan de fles licht. Ze heeft ook altijd al een raar kuchje. Ik kan het niet verklaren, en ze heeft het al vanaf haar geboorte. Het is ook geen sprong, want het lijkt me niet dat ze 12 weken lang in een sprong kan zitten. Is er iemand die dit herkend? Ik loop al bij de kinderarts maar die dacht dat het samenhing met de allergie, die is nu weg en toen ik daar was afgelopen woensdag at ze nog best redelijk. Heb pas over 2 weken weer een afspraak met kinderarts. Wie herkend dit?? Ik ben echt ten einde raad, ik zij mijn meisje gewoon dun worden nu ik kan haar ribben zien!! Ze valt dus af. Ik ga maandag het consultatie bureau bellen maar ik ben zo ongerust ik zit hier echt te huilen. </p>