Baby elke dag 05:30 klaarwakker (7,5mnd)

<p style="text-align: left;">Heyy sinds 2 weken ofzo is mijn dochter van 7,5 maand klaar wakker om 05:30 ‘s ochtends. Ze heeft dan honger en daarna wil ze spelen en de dag beginnen. Ik vind 05:30 toch wel behoorlijk vroeg... ze is dan meestal rond 08:00 alweer moe en dan gaat ze naar bed en slaapt anderhalh uur. Ik snap echt totaal niet waar dt oppeens vandaan komt, we hebben een vast avond ritueel en ze krijgt rond 19:00 een fles voor ze naar bed gaat en rond 00:00 word ze nog een keer wakker met honger. Je zou zeggen ze red t dan wel van 00:00 tot op ze minst 07:00... iemand tips? </p>

Het komt vast door het verzetten van de klok! Daar hebben kinderen van bijna alle leeftijden last van. Ik heb verder geen tips, iemand anders vast wel!

Zou het een sprongetje kunnen zijn? Mijn zoontje (bijna 11 maanden) heeft ook steeds dit soort fases. Begon met 6 maanden dat hij vroeg wakker werd, een paar weken later moest ik hem om 7uur echt wakker maken. Om vervolgens een paar weken later weer de dag om 5uur/half6 te beginnen en elke weken later moest ik hem weer om 7uur wakker maken. Deze fases zijn bij ons dus al maanden aan de gang en heb besloten mij er maar gewoon bij neer te leggen. Er iets aan doen kun je niet. Mijn zoontje is nu aan het staan en ik merk dat zijn koppie weer vol zit en dat betekent ook weer moeilijke slaapjes. Succes!

Bij mijn kindjes was het vaak de kou. Heb je hem minder warm aangekleed laatste tijd voor de nacht. Extra laagje helpt soms al voldoende! 

Terug
Bovenaan