baby elke dag voelen

ben benieuwd naar jullie ervaringen, voelen jullie al elke dag de baby? ik voel de baby al een paar weken elke dag, dus werd gister een beetje ongerust. hij bewoog niet zoveel als anders, tenminste ik voelde het niet. gisteravond ook niks en vanochtend ook niks. ik me al zorgen maken, maar nu zit ik op de bank en heb alweer een paar beste trappen gehad. bah wanneer stopt die eeuwige rotbezorgdheid toch eens, ik ben 22 weken zwanger, ik ga vrijdag naar tenerife, het kan allemaal niet beter maar toch besluipt dat klote-gevoel me nog steeds af en toe dat er van alles mis kan gaan........

ik voel de kleine meestal wel elke dag heb ook wel een een paar dagen dat ik het niet lijk te voelen ze hebben nu nog een hoop ruimte dus als ze ergens gaan liggen kan het zijn datje ze niet goed voelen

Ik ben nu 21 weken zwanger en voel mijn kindje nog helemaal niet, omdat de placenta aan de voorkant ligt. Alleen 's avonds in bed soms 1 of 2 plopjes aan de linkerkant, maar dit ook niet echt elke avond. Heb daarom ook een doppler echt ideaal.

hey ik voel de kleine ook echt elke dag wel een paar keer, de ene dag meer als de andere maar dat is maar net hoe druk ik zelf ben, soms merk je het al wat minder als je druk bent...

Hoi,

Ik zat vandaag ook wel even in de piepzak, maar ben smiddags rond een uur of drie plat op mijn rug op bed gaan liggen en toen voelde ik wel een paar plopjes. En sinds een uur is hij de schade aan het inhalen... Hij beweegt echt pas als ik rustig zit, of lig. Als mama druk is, wordt hij immers lekker in slaap gewiegd. En wat silvymaas ook zegt: ze hebben nu nog zoveel ruimte..

Hoi,

Ja, id ik voel nu ook al mn babytje in mn buik. ben nu al 20 weken en 3 dagen. Ik voel ook plopjes als ik rustig zit of lig. en als ik beweeg dan word hij lekker in slaap gewiegd. Juist.
Ze hebben ze nog heel veel ruimte in mn buik.

Terug
Bovenaan