baby en airco?

Beetje een luxe probleem natuurlijk. Wij hebben in in de woonkamer en de slaapkamers airco. (behalve op Tjerk zijn kamertje). Tot nu toe heb ik het met de ramen goed kunnen luchten en redelijk koel kunnen houden maar sinds het weekend gaat dat niet meer. (hebben een geitenfokkerij tegenover ons en daar komt nu dus de wind vandaan) Het is op de slaapkamer 26 graden en in de huiskamer 25. Oftewel het is niet meer te harden. Weet eigenlijk niet goed of ik de airco kan laten draaien als die kleine erbij ligt. Ze zijn van het najaar helemaal goed gereinigt en in de auto draait ie natuurlijk ook. Hoe houden jullie je baby een beetje koel?

Ik kan hem wel op heel langzaam blazen zetten en ook vastzetten dat hij niet in de wieg blaast. Ook de temperatuur wil ik niet lager dan 21 graden zetten.

Ik zou dat niet doen, lekker luchtig kleden en even laten doorwaaien als je met je zoontje in een andere ruimte bent, ik laat boven doorluchten als ik beneden voed en beneden als ze boven slaapt!
Liefs

@MJ Het probleem is dat de ramen nu dus niet open kunnen vanwege de lucht. Een echte bokkenlucht. Het slaat zelfs op mijn adem, laat staan op die van de kleine. Luchtig kleden doe ik al maar dan is 26 graden nog steeds heel erg warm.

Anders zet je de airco aan zodra je beneden gaat voeden en Tjerk nog even in de box speelt.
Zodra je van plan bent hem weer naar bed te brengen, het ding uitzetten.

Zo is het toch lekker koel en hij ligt niet in de koude stroom en heeft constant droge lucht.

Tadaaaaaaaa opgelost! :-D

Hahahahah dat deden we dus ook al Juul. Maar dan koelt het nog bijna niet af. Gelukkig begint het nu een beetje af te nemen. (en stinkt het buiten niet zo heel hard)

kun je de airco in die bokkenstal niet manipuleren met een heerlijk fruitig luchtje.
vinden de geitjes ook lekkerder. en jij kunt je ramen open doen.

hmmm, niet echt een tip waar je wat aan hebt he.
heb ook geen verstand van airco's. pascal heeft een koele kamer, alleen de avond zon staat er wat op.
eventueel doen we het blazertje aan, als pascal beneden is.

smooty

hem toch wat langer beneden laten liggen doe ik ook bij ons op zolder wordt het hartstikke warm en ramen opzetten helpt niet en heb geen airco dus laat die kleine beneden in de bak of box slapen

Terug
Bovenaan