Baby en hond.........

Hay meiden,

Wij zijn begonnen met het voorbereiden van onze teckel frits op de baby.....ik zocht daarover handige tips. Weet al een heleboel en heb 100% vertrouwen maar toch leek het me handig om er wat over te lezen.

Ik neem aan dat ik niet de enige ben die een hond heeft en er straks met zijn 4en het beste van wil maken dus vandaar deze link.....

http://communities.zeelandnet.nl/data/countrydogs/index.php?page=13&showpage=65360

Tip!!

Liefs Jessica
 
Effe wat anders meid. Je had het pas over hyves. Als je wil kun je me toevoegen. corine274. Ik zal er af en toe wat meer op proberen te doen hahahaa.

Liefs Supertje
 
wij hebben ook en hondje van 12 jaar en sinds dat ik zwanger ben kunnen mijn man en ik niet meer normaal knuffelen of hij zit ertussen hahaha.(jaloers)
Ik weet ook niet goed hoe je een hond voor kan bereiden we laten hem wel aan alles snuffelen en hij komt ook gewoon op de kinderkamer.

liefs kim
 
Nou, onze hond is weer terug, het klikte niet bij die mensen. Aangezien ik nu in de ziektewet zit wil ik haar echt niet kwijt! Maar zit idd met hetzelfde. Krijg allemaal wilde tips van mensen als poepluiers en placenta's laten eten, maar dat vind ik toch zo'n onzin!!!!
 
ja die heb ik ook al gehoord een poepluier laten ruiken maar dat ga ik niet doen hoor.
We betrekken hem overal bij ook als ik nieuw speelgoed heb gekocht laat ik allemaal zien en kan hij aan snuffelen verder willen wij begin januari de box in de kamer zetten omdat zijn plekje weg gaat dus dan kan hij ruim anderhalve maand wennen dat de box daar staat.
En verder zorg ik dat als we met de kleine thuis komen vanuit het ziekenhuis dat er niemand is qua visite zodat we hem rustig kunnen laten snuffelen enzo.
 
Wij hebben bij de eerste onze hond niet speciaal voorbereid. Onze hond is altijd lief geweest voor kinderen.We hebben toen we thuis kwamen de maxi-cosi op de grond gezet, zodat hij kennis kon maken. Hij vond het wel eng en is heel voorzichtig gaan snuffelen. In het begin ging hij wel altijd blaffen als ons zoontje ging huilen, alsof hij ons wilde waarschuwen.

Natuurlijk de hond nooit alleen laten met de baby. Hij kan nog zo lief zijn, het blijft een dier en zeker een grotere baby kan al eens makkelijk naar de haren van de hond graaien en de hond dan per ongeluk pijn doen.
 
Wij hebben een hond en een kat, dus een dubbele opgave. ;-)
Ik denk dat snuffelen aan de spullen en aan de baby idd een goede tip is. En ze idd nooit alleen laten met de baby.

xxx
 
Wij hangen ook op de voordeur een briefje neer voor bezoek dat ze ook aan de hond denken. En niet alleen aan de baby. Nu wordt de hond ook flink begroet en ik vind dat ze dat dan ook moeten doen. En verder zullen we moeten afwachten.
 
Terug
Bovenaan