Baby en vakantie

<p>Hoi medemama’s en papa’s.</p><p>Het is februari en de vakantiezoektocht is ook hier begonnen.</p><p>nu hebben we een hotel gevonden in Turkije. Recensies zijn goed ook qua eten. Mijn man is enthousiast ik ook maar ik wordt ook onzeker. </p><p>Daarom wat zijn jullie ervaringen? </p><p>Ze is tegen die tijd 9 maanden dus heeft nog wel flesvoeding nodig, hoe gaat dat dan! Want het is een hotelkamer, geen magnetron geen waterkoker! Nu kunnen we wel een flessenwarmer lenen dus dat probleem is opgelost maar hoe maak je de flessen dan goed schoon. </p><p> </p><p>Zijn er nog andere tips en tricks. Of hotels/appartementen die mensen aanraden  </p><p>bedankt alvast </p>

Ik zou denk ik gewoon omspoelen na elke voeding..met water en eventueel flessenborstel. Eens in de zoveel dagen zou je eventueel kunnen vragen of hij in de vaatwasser mag daar, of dat ze hem even willen koken. Ze is dan al 9 maanden dus die 3 a 4 flessen kunnen ze ook gewoon opwarmen bij restaurant/bar denk ik toch?

Ons zoontje is dan 10 maanden en wij hebben ook een vakantie geboekt dus heb me er een beetje in verdiept. Comfort stoelen schijnen fijn te zijn in vliegtuig ipv economy ivm meer ruimte voor zitten op schoot en spelen maar dat kon bij ons helaas niet.
Wel aparte slaapkamer voor de kleine in het hotel. Wij hebben aparthotel Zafiro geboekt op Mallorca. Mallorca is niet zo ver vliegen en dit hotel heeft sommige kamers met Royal Terrace..moet je maar eens opzoeken
 Wij kunnen dan op ons terras met eigen ligbedjes en jacuzzi terwijl de kleine slaapt:D

Zou het hotel mailen dat je met een kleine komt en een baby bedje en een kinderstoel vragen:)

Ik zou zeggen. Neem een flessenborstel mee en koop daar wat afwasmiddel. Moet voldoende zijn hoor. En wat betreft, hoe maak je m warm. Kun je niet gewoon wat kokend water mengen met koud water? Neem een thermoskan mee, kun je voor de hele dag warm water meenemen en een fles koud/lauw water. Mengen, flesvoeding erin en klaar. Kokend water kun je vast in het restaurant van het hotel vinden. Vraag er gewoon naar. 
Succes! 

Ik zou niet naar Turkije gaan. Misschien dat het nu redelijk veilig is, maar je weet niet hoe dat in de zomer is. Het is een te groot risico, zeker met een kleintje. 
https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/turkije/reizen/reisadvies

Persoonlijk zou ik ook niet voor Turkije kiezen. Zelf zijn wij naar Mallorca, Kaapverdië en Italië geweest. Is heel goed te doen met een baby. Wij hadden een kleine waterkoker mee waarin we ook van die zakjes eten in opwarmde en een thermosfles om warm water in mee te nemen.
Voor op de luchthaven een draagzak en de kinderwagen nemen wij altijd mee.

Terug
Bovenaan