baby en wintersport

ik wil graag weten of je op wintersport kan gaan met een baby van bijna 7 maanden.ik heb namelijk gehoord dat je onder een jaar niet hoger mag dan 250 meter.nou hebben wij iets gezien dat op 1600 meter legt.wie weet hier iets van of heeft er ervaring mee?
 
Als ik het goed heb wordt afgeraden om hoger dan 2000 meter te gaan met een baby. 1600 Meter kan gewoon.
Google maar eens op baby en bergen.
Mijn dochters zijn alledrie als baby meegeweest op wintersport. De vakantie wordt wel anders, samen skieën gaat niet meer zonder oppas, gelukkig gaat er ook meestal familie mee die wel een dagje willen oppassen, zodat wij samen kunnen skieën.
Verder gaan we ook nog een dagje zwemmen en sinds de oudste een peuter is een dagje indoorspeeltuin, want ook zij hebben vakantie.
Niets zo mooi als een baby in een wipstoeltje voor het raam zetten als het sneeuwt! Geweldig vonden ze dat.
 
Wij gaan ook altijd op wintersport... een keertje met z'n tweetjes zonder kids (midweekje) om echt te kunnen skien en daarna nog in de carnavalsvakantie met de kinderen (maar dan dus meer met hen bezig!). Komend jaar gaan wel opa en oma mee om voor de jongste te zorgen als de oudste twee in een skiklasje zitten... en inderdaad wat vaker dagje zwemmen en andere dingen ondernemen!
 
Terug
Bovenaan