baby erg groot?!

nou heb ik weer hoor!
ik naar de verloskundige net..en stond ervan te kijken dat ik maar 1 kilo bijgekomen was (vooral na de kerst!) was mijn bloeddruk wat hoog 141/92
en toen ze ging voelen vond ze het kindje wel erg groot aanvoelen..terwijl ik 2 weken geleden een groei echo heb gehad en ze er niks van zeiden ??!!
nu moet ik morgen even naar het zh bellen ervoor ook voor mn bloeddruk..maar begin al helemaal te stressen nu!!
ik ben 1.65 en heb al een kleine romp..waar wil ik die baby gaan duwen nog de komende weken dan ???!!!
mijn zoontje was maar 48cm en 2960gram dus een kleintje..
zo moest het even kwijt!!!!

liefs kim

jij ook al een hoge bloedruk,en een grote baby ik ook,mijn onderdruk was ietd te hoog zei ze,maar dat was niet zo erg.
Mijn meisie weegt nu 2000 gram,als zei zo door blijft groeien verwacht ik wel een 8 of 9 ponder,mijn zoon woog ook 9 pond en was 54 cent lang.
Nou begin niet te stessen dat is niet goed voor de baby,laat het gewoon op je af komen morgen,[ik weet het is makkelijker gezegt dan gedaan]
het komt allemaal wel goed!
xxx
Bianca
30wk6dg

Rustig meid, denk aan je bloeddruk ;-). Als er op de echo niets bijzonders te zien was, zal het allemaal wel loslopen.
Dat voelen is toch giswerk. Ik zou ook een grote dame krijgen de vorige keer met vooral een groot hoofd en dat viel allemaal heel erg mee. (Ze was zo gemiddeld als het maar kan; 3500 gram)
En daarnaast, het kan best zijn dat je friemel een groeispurt heeft gemaakt en het nu wel even best vindt.

Sterkte met je bloeddruk ook. Ik hoop echt voor je dat die nog wat omlaag gaat!

net nog eens ff met mijn moeder gebeld,die zei ook nu maak je niet zo druk,morgen zullen ze je wel willen zien in het ziekenhuis en valt het weer allemaal mee.

ik heb bij mijn 1ste een zwangerschapsvergiftiging gehad,dus met die bloeddruk moet ik nu zeker weten weer terug komen..zal wel weer het hele ritueel worden dan.

en idd las ook al op inet dat de kleine een groeispurt gemaakt kon hebben en straks ineens maar toch " normaal" zou kunnen zijn. het is ook een jongen en die zijn meestal ook wat zwaarder..en daarbij bij mijn 1ste was de baby de laatste 3 weken bijna niks bijgekomen door die vergiftiging dus kan hij maar beter wat extra nu hebben als ik het straks weer krijg ;-)

Heeey meid,

Het is toch altijd een schatting wat de vk doet.
Bij yordi dachten ze ook dat hij groot zou zijn, maar hij was gewoon gemiddeld. 7 pond en 51 cm. Dit kleintje heeft nu laatst ook een groeispurt gemaakt, waardoor mijn buik ook opeens gigantisch was gegroeid en ik opeens 4 kg was aangekomen. De vk dacht dat hij nu wel weer rustiger aan zou doen en dat was ook zo, want vorige week was ik maar 1 kg gegroeit.
Wel fijn dat ze nu extra gaan controleren ivm je hoge bloeddruk en dat je de vorige keer zwangerschapsvergiftiging hebt gehad.
Succes meid en ik hoop dat het allemaal een beetje mee zal vallen voor je.

Liefs marielle

ik moet vanmiddag om 14.50 in het ziekenhuis zijn bij de gyn. die gaat alles nakijken! hopen maar dat die vergiftiging die op is komen spelen.
hoewel ik vannacht ontzettende pijn in mijn bovenbuik had..beetje benauwend gevoel en dat herken ik weer van de vorige keer.

we houden het spannend,zullen we maar zeggen!

Terug
Bovenaan