Baby erg onrustig

Kan iemand me helpen? Onze baby (2,5 week) is ontzettend onrustig, voornamelijk 's avonds/'s nachts. Tijdens het voeden valt hij in slaap, maar zodra je hem dan weglegt wordt hij wakker en is vervolgens uren ontroostbaar. We leggen hem zoveel mogelijk in zn eigen bed om overprikkeling tegen te gaan. Hij krijgt al meer dan voldoende voeding. Ik heb ook het idee dat hij redelijk vaak overstrekt/zn vuistjes balt/hierop sabbelt... ik weet het echt niet meer..
 
Wat vervelend! Is bij je houden een optie? Volgens mij zijn ze na 20 min in een diepe slaap en misschien lukt het dan om hem weg te leggen. Desnoods in een voorverwarmd bedje. Je kan hem ook in een draagzak doen, heeft hij toch geborgenheid. Onze zoon, nu 13 weken, dlaapt pas sinds 2 weken overdag in zn bedje. Daarvoor alles in de draagzak. T is ook vrij normaal dat ze op die leeftijd nog veel bij je willen liggen hoor! 
 
Waar staat zijn bedje, bij jullie op de kamer of op zijn eigen kamer? Is zinn bed een ledikant of iets anders? Klinkt alsof ie op zoek is naar geborgenheid. Heel normaal op deze leeftijd. Als ie zn bedje zo overduidelijk niet prettig vindt dan zou k daar wat aan veranderen. Slaapt ie overdag wel in zijn bedje? 
 
[quote quote=10587675]Wat vervelend! Is bij je houden een optie? Volgens mij zijn ze na 20 min in een diepe slaap en misschien lukt het dan om hem weg te leggen. Desnoods in een voorverwarmd bedje. Je kan hem ook in een draagzak doen, heeft hij toch geborgenheid. Onze zoon, nu 13 weken, dlaapt pas sinds 2 weken overdag in zn bedje. Daarvoor alles in de draagzak. T is ook vrij normaal dat ze op die leeftijd nog veel bij je willen liggen hoor![/quote]
@loulouu: geborgenheid is het probleem ook niet. Ook als ik hem bij me houd op mn borst krijst ie het uit :( voel me echt een gefaalde moeder op zulke momenten. Temperatuur op de kamer is ook warm genoeg, dan hoeft het bed niet verwarmd te worden toch? Of maar wel doen?
 
[quote quote=10587679]Waar staat zijn bedje, bij jullie op de kamer of op zijn eigen kamer? Is zinn bed een ledikant of iets anders? Klinkt alsof ie op zoek is naar geborgenheid. Heel normaal op deze leeftijd. Als ie zn bedje zo overduidelijk niet prettig vindt dan zou k daar wat aan veranderen. Slaapt ie overdag wel in zijn bedje?[/quote]
@Gebruiker10388437 : ledikantje op zn eigen kamer, heeft de eerste 2 weken bij ons op de kamer in een co-sleeper gelegen. Overdag slaapt ie er wel gewoon zonder problemen in.. geborgenheid zoeken is het denk ik niet. Ook als ik heb op mn borst houd krijst ie het uit en blijft ie onrustig :(
 
Krampjes. Heel normaal. Drogist heeft krampjes spul. Verder zijn er manieren om de baby te helpen scheten laten. Sterkte!
 
Als je nog borstvoeding geeft, niks eten waar je zelf tijdens de zwangerschap niet tegen kon. Geen radler 0.0, geen tosti, geen van de sterkere koolsoorten en geen rauwe ui.
 
Terug
Bovenaan