baby erkend

Hey,

Zo het volgende kan ik weer doorstrepen op mijn lijstje wat er allemaal moet gebeuren.
Afgelopen week zijn we eindelijk naar het gemeentehuis geweest om de kleine te erkennen! Stelt eigenlijk helemaal niks voor maar ja...wel fijn dat het toch geregeld is.
Je weet immers maar ooit. Niet dat ik hoop dat de kleine veel te vroeg komt maar toch.

We hebben gekozen voor de achternaam van mijn vriend. Nu nog hopen dat ik die naam ook ooit mag gaan dragen...  hahaaha...geduld is een schone zaak.

Ben nu bezig met de geboortekaartjes uit te zoeken. Ik vind het wel erg moeilijk. Heb wel een leuke gezien op internet maar ik heb het daar nooit niet zo op.
Hebben jullie ervaring met geboortekaartjes bestellen via internet?????

Fijn weekend allemaal!

idd een veilig gevoel!! Bij ons gaat dat vanzelf want we zijn getrouwd.

ik durf ook niet goed via internet te bestellen, dus ik ga denk ik maar een x naar de boekhandel hier om boeken... ik heb in de albums op internet al wel mooie gezien, maar ik wil eigenlijk graag met een foto maar dan ook niet al te duur...  
ik denk dat het bij ons nog wel ff gaat duren voor we een kaartje hebben uitgezocht... eerst maar eens gaan klussen in het nieuwe huis...

Wij hebben inderdaad het kindje ook al erkend. Anders moet je geloof ik binnen een paar dagen na de bevaling samen naar het gemeentehuis; nu kan mijn vriend zelf aangifte gaan doen en is het  verder geregeld. Wel zo fijn dat je niet meteen je kraambed uit hoeft!

Wel grappig, onze dochter van 2,5 mocht van de ambtenaar zogenaamd ook 'tekenen' voor de erkenning. Heel serieus een krabbel zetten !

Wat betreft die kaartjes; dat gaat heel goed via internet. Ik heb de vorige voor onze dochter bij Hoera-kaartjes besteld en dat ging prima. Nu ga ik het ook weer wie internet doen.

Je kunt bij de meeste sites een proefexemplaar (gratis) aanvragen, kun je even voelen of je het papier etc. mooi vindt.

Als de baby geboren is (sommige gegevens kun je al eerder doorgevenn als je weet welk gedichtje of welke naam erop moet),  geef je allles door via e-mail (minder kans op spelfouten) en daarna sturen ze je per mail een proef als PDF. Ideaal, 2 dagen later hadden we ze in huis. Ik vind vooral de keus op internet heel groot. www.4cards.nl heeft bijvoorbeeld ook hele leuke in veel verschillende stijlen.

Groeten!

is idd wel zo'n fijn idee als dat gebeurd is Hier gaat het dit keer vanzelf want we zijn in de tussentijd getrouwd
heb geen ervaring met kaartjes via internet heb bij Marek toen een kaartje uitgezocht via internet en bij de drukker navraag gedaan of ze die hadden En ik had geluk!
Nu ben ik er nog helemaal niet over uit sterker nog heb me er nog zeer weinig in verdiept  maar gaat vast wel goed komen
mira mv marek en 27 weken zwv ??

Hoi meiden,

Vorige week maandag naar het stadhuis geweest om het kindje te erkennen deze dame gaat ook de naam van haar papa dragen.

Daarna gelijk de knoop doorgehakt en we hebben besloten om op 04 september elkaar het ja woord te gaan geven jaja wij gaan trouwen!!!!

Het word geen mega grote trouwerij, maar wel die mooie jurk waar ik als klein meisje dus van droom!

Ik ga dus net als mijn kinderen ook Van Wijngaarden heten vind ik wel heel erg leuk hoor!

Groetjes Nyrée

Hé Nyrée wat een super nieuws! Gefeliciteerd!!! en zo snel al, lekker hoor. Wij wachten nog een jaartje, 2010 dan trouwen wij pas.

De erkening hebben wij al heel vroeg geregeld en meteen ook de erkening van mijn dochter. Als de baby geboren is gaan meteen de papieren naar de rechtbank voor het ouderlijk gezag, want ook al erken je een kind dan heb je nog steeds geen gezag. Het is een hele papier winkel maar je moet er iets voor over hebben.

Onze zoon gaat mijn achternaam dragen, mijn dochter had die al en om het allemaal niet te verwarrend te maken blijven we dus bij de orginele naam. Ook als ik trouw volgend jaar.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan