Hoi lieve allemaal, ik doe een berichtje omdat ik me momenteel nogal eenzaam voel. Kort mijn verhaal; ik (24) ken mijn vriend (31) sinds een half jaar/jaar, we hebben sinds een maand een relatie en gekozen voor een kindje.. zo goed voelde het en zo ben ik dus dan ook direct zwanger geraakt. De timing is hectisch en allemaal heel veel. Ik heb kortgeleden contact verbroken met mijn eigen familie en woon relatief kort bij hem in. Ik heb wel een fijn netwerk verder, maar geen moeders of zwangeren.. Ik woon in de omgeving Leeuwarden. Als er vrouwen zijn die of ook net zwanger zijn of tips hebben ofzo, dan zou ik graag in contact komen. Ik voel me overspoeld met emoties.. vorige week de hele week aan het huilen en nou ben ik sinds een paar dagen steeds heel boos (vooral mijn vriend krijgt dan de volle lading). Wat ik ook lastig vind is dat ik aan het solliciteren was, nergens tot nu toe aangenomen wordt (ik heb een ptss-hulphond en dat wordt helaas enorm gediscrimineerd), maar nou komt er ook de stress bij kijken dat je straks ziet dat ik zwanger ben én nog minder kans maak op een baan. Geld zorgen zijn er dus helaas ook, waardoor ik ook niet leuker of liever wordt.. Tegelijkertijd ook al lekker aan het speuren op Marktplaats (al een ledikantje en commode gratis gescoord) en weet ik dat het wel goed komt, alleen voelt het niet zo!