Baby gaat huilen van bepaalde geluiden

<p>Laatst was ik een boekje aan het lezen met mijn kleine mannetje van 7,5 maand. </p><p>Het was een boekje met dieren dus ik deed steeds dierengeluiden na met veel gelach.</p><p>Maar toen ik de koe nadeed kreeg de kleine een pruillip en begon hard te huilen. </p><p>Bij mijn ouders blijkt hij ook hard moeten hebben gehuild toen er een haan en leeuw na werd gedaan. </p><p>Zijn er meer ouders met baby’s die bepaalde geluiden eng vinden? Of heb ik echt zo’n held op sokken?</p>

Mijn dochter van 9 maanden gaat heel hard huilen als ik ga stofzuigen. Wel raar, want vanaf de geboorte hebben we gewoon dr stofzuiger gebruikt waar ze bij was. Toen was er nooit iets aan de hand. Laatste maanden raakt ze ervan overstuur.
Geen idee waar het aan ligt of hoe het komt dat ze voor bepaalde zo van streek raken 

Hai herkenbaar hoor !
Mijn eerste kon niet tegen fluiten die vond het zo eng.
En mijn 2de... dies een beetje apart maar me vriend liet laatst een hele harde boer, mn kleine ging helemaal te keer.

Mijn dochter van 6 maand heeft dit als de teckel bij mijn schoonouders begint te blaffen.  Ze schrikt en is dan een paar minuten echt ontroostbaar. 

Mijn eerste was bang voor de stofzuiger. Maar lieten hem toen mee helpen en was snel over. 
De 2e vind het eng als zn broer gromt of als wij nee zeggen ?. Gaat van zelf over.

Haha mijn dochtertje van 5 maanden huilt ook bij het geluid van de koe. Maar dat is het laatste geluid van het boekje. Ik denk eigenlijk dat ze dan gewoon sip is omdat het boekje uit is en ze moet gaan slapen. Verder ook wel eens wanneer ik of mijn vriend moet niezen.

Terug
Bovenaan