Baby geboren!!!!!

Ik zag t berichtje van Renee per toeval.......
De eerste maart baby is dus al een weekje eerder geboren dan wij dachten!!
En wij maar denken dat Dana de primeur had.

Ja dan heb ik toch echt de primeur,

afgelopen zaterdag (7-2)is onze droom van een zoon geboren via een spoedkeizersnede. Dit was nodig omdat de placenta aan het loskomen was.
Nog geen half uur hadden wij om aan het idee te wennen dat wij pappa en mamma zouden worden op die dag.
Maarten is zijn naam en maakt het nu hartstikke goed.( bij geboorte 48 cm en 2750 gram)

Vandaag is hij overgegaan van couveuse naar wieg :) hopelijk kunnen wij hem komende week mee naar huis nemen.

Dat die van jullie allemaal wat langer mag blijven zitten.

Heel veel liefs Renee

Lieve Renee,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Maarten!

Ik kan je zo gauw even niet terug vinden op een van de lijsten dus heb eigenlijk geen idee hoever je al zwanger was en of Maarten je eerste kindje is.

Tjeempie wat een verhaal zeg over die losgelaten placenta, hoe had je dat gemerkt? Of kwam je er bij een controle per toeval achter?
Het is gelukkig goed afgelopen!

Ik hoop dat je van de dagen dat Maarten nog in het ziekenhuis ligt een beetje ken genieten, zoals ik het lees begrijp ik dat jij al thuis bent..?

Echt  een primeur idd  en  een verassing voor ons allemaal denk ik.

Geniet van je kleine ventje!!
Hele dikke kus van Femke

Hoi, ik heb in het begin wel eens wat gepost maar ben gewoon heel erg druk geweest om eigenlijk te posten. heb wel alles op een afstandje gevolgd.

Ik was uitgerekend voor 10 maart.

Hoe ik merkte dat de placenta niet in orde was? Bloedverlies. Op het moment dat ik dat ontdekte ben ik meteen gaan bellen met de vk. en een uur later was hij er al :)

Heel veel succes en hopelijk een betere bevalling dan wij hier :)

toi toi toi

Renee

Fijn dat je ze snel reageert Renee,

Ja natuurlijk, bloedverlies......dom dom dat ik daar niet meteen aan dacht.
Zo zie je maar hoe serieus je dat moet nemen zeg!
Goed van je dat je meteen hebt gebeld.
Maar idd wat overkomt je dan in dat ene uur zeg.

Nou meid je hebt het wel meegemaakt.
Ik hoop dat je wel een beetje aan het genieten bent van die kleine Maarten.
Het is je iig helemaal gegund hoor.
Dan is maarten toch nog mooi op gewicht voor een kindje dat meer dan een mnd te vroeg geboren is toch...

Lieverd een hele dikke kus aan je kleintje en we duimen vast allemaal mee dat je hem heel snel mee naar huis mag nemen en je echte kraamtijd kan beginnen.

Enne vertel ons lekker veel over Maarten: hoe hij het doet en hoe het is voor jou.
We zijn benieuwde mama's!

Dikke kus van Femke, mama van Julian(4), valentijn(2) en bijna 38 wk zwanger.

Wow.. Wat een verrassing!!

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Maarten!!

Ja, dat is even een énorme omschakeling zeg. Een bloeding kan natuurlijk vele redenen hebben, maar dat je placenta los laat is niet het eerste waar je dan aan denkt. Je hebt súper gehandelt, nu al een topmoeder, want de gevolgen zijn bij iets te lang wachten heel erg!!!

Lekker genieten van je kleine hummel.. Dat hij maar snel naar huis mag komen!

en een jongen, ik kan zeggen dat het geweldig is!!!!!!!!

Gr Esmé mv Kay (2,5) en ???

(36 wk zwanger)

Terug
Bovenaan