Baby gefrustreerd?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een vraag omtrent mijn baby en zijn gedrag.</p><p>Ons zoontje is nu 3,5 maand en hij vertoont sinds enige tijd gefrustreerd gedrag op het moment dat hij aan het spelen in met bijvoorbeeld zijn babygym, knuffeltjes of boxmobiel. Hij wil graag zijn speeltjes vastpakken en mee spelen, maar omdat hij nog zo jong is, in zijn ontwikkeling en hij datgene wat hij wil hem nog niet lukt, raakt hij gefrustreerd waarna hij de boel bij elkaar schreeuwt en huilt. <br /><br /></p><p>Hetzelfde gedrag vertoont hij als hij bijvoorbeeld in de box wordt gelegd. Hij wil absoluut niet liggen. Pas op het moment dat wij hem optillen, met hem rondlopen of als hij op schoot zit en hij dingen kan overzien en meemaken, dus voldoende prikkels krijgt, dan wordt hij rustig.</p><p>Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Draagzak wil hij niet, speentje heeft hij al, hij heeft een goed voedingsschema, weinig last meer van zijn darmpjes, ect. Het is echt puur de vermaak.</p>

Oja dodelijk vermoeiend. Ik ken het, mijn dochter vond alles saai.. draagzak waarbij ze naar voren kijkt is een succes (maar kan pas vanaf een maand of 6). Daarvoor probeerde ik vooral dingen met licht en geluid. En een bumbo stoeltje met blad, waar ik een speeltje met zuignap op deed. Voor de rest heel veel sjouwen haha. Helaas was het of dat of bleren.. nu is ze ruim 1 en is ze nog steeds veeleisend en leergierig, maar ze kan nu ook wat meer zelf gelukkig.

[quote quote=10266088]Oja dodelijk vermoeiend. Ik ken het, mijn dochter vond alles saai.. draagzak waarbij ze naar voren kijkt is een succes (maar kan pas vanaf een maand of 6). Daarvoor probeerde ik vooral dingen met licht en geluid. En een bumbo stoeltje met blad, waar ik een speeltje met zuignap op deed. Voor de rest heel veel sjouwen haha. Helaas was het of dat of bleren.. nu is ze ruim 1 en is ze nog steeds veeleisend en leergierig, maar ze kan nu ook wat meer zelf gelukkig.[/quote]
Wij hebben ook veel geprobeerd, maar ons zoontje verveeld hij zich heel snel. Dan wil hij wat anders. Draagzak wil hij niet, want dan heeft hij geen uitzicht, licht en geluid werkt even en dan wil hij weet iets anders, hij slaapt weinig (nauwelijks) want hij wil dingen ondernemen. 

Terug
Bovenaan