Baby gevoeld?

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi Allemaal,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">22 dec 2019 ben ik uitgerekend van een jongen. Vandaag ben ik 16 weken en 3 dagen zwanger van mijn eerste kindje.</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">de afgelopen paar dagen heb ik het gevoel dat ik af en toe een schopje voel. Wat voelde als een soort plopje. Ook lijk ik soms te voelen dat hij draaid. </span></p><p>Ik hoop dat het gevoel snel duidelijker word.</p><p>wanneer voelde jullie je eerste kindje?</p><p>mvg!</p><p> </p>

Rond de 18 weken echt, daarvoor dacht ik wel een aantal keer het te voelen maar wist ik niet of het het echt was. Leuk he!

Kan heel goed kloppen dat dat de baby is hoor! Ik voelde al plopjes met 15 weken en dat werd steeds krachtiger waardoor ik echt de bevestiging kreeg dat het echt de baby is geweest! Inmiddels bijna 37 weken zwanger en geniet volop van alle bewegingen in mijn buik. 

Kan heel goed kloppen dat dat de baby is hoor! Ik voelde al plopjes met 15 weken en dat werd steeds krachtiger waardoor ik echt de bevestiging kreeg dat het echt de baby is geweest! Inmiddels bijna 37 weken zwanger en geniet volop van alle bewegingen in mijn buik. 

Ik pas echt met 21, 22 weken ...  ( 4 maart is onze eerste kindje geboren na 41w2d)

als ik terug denk aan dat moment dat ik hem voor eerst voelde... blijft zo bijzonder... 

Geniet er van.. je gaat de baby in loop van de weken steeds beter voelen ...  mijne was altijd in de  erg nacht actief ? als ik net wilde gaan slapen haha... 

Terug
Bovenaan