baby gevoeld

hoi hoi mede zwangeren

Ik weet dat het nog een beetje vroeg is maar ik heb heel duidelijk mijn kindje gevoeld, dit is mijn eerste zwangerschap en ben nu 15 weken zijn er meer vrouwen die dit mee hebben gemaakt????

groetjes marianne
 
Ik voelde mijn kindje ook al met 15 weken,maar dit was wel de 3e...ook de 2e voelde ik trouwens met 15 weken...het kan dus heel goed,maar meestal weten vrouwen niet wat ze moeten voelen,als het heel duidelijk voelbaar is weet je gewoon ...dit is het...het voelt gewoon net iets anders dan anders....leuk joh!!
 
Hallo wat leuk is dat he ik ben morgen 11 weken en ik kijk er echt naar uit om het kindje te voelen bewegen.Dat vind ik zo leuk want dan krijg je echt een bevestiging dat je zwanger bent. Ik heb al 2zoontjes.Groetjes van Antje.
 
hoi mooi gevoel he.. Ik voelde mijn kleintje (1e) met 16 weken. Dus het kan zeker wel. Een vriendin van mij voelde haar 2e met twaalf weken. Geniet maar lekker van dit zachte, kriebelige getik, want voor je het weet schoppen die kleintjes hard hoor! Die van mij tenminste wel.. Alleen maar een goed teken toch? Fijne zwangerschap. liefs judith
 
hoihoi
ik was ook 17 weken toen ik m voelde voor de eerste keer dat was op moederdag !!! heb nog geen kindjes maar voelde me die dag wel al mama hihihi
nu ben ik 33 weken en zou willen dat ie af en toe s wat minder trapt hihih
 
Terug
Bovenaan