Baby gevoeld?

Ik ben nu 15 weken en 4 dagen....maar gister avond zaten we op de bank en voelde ik een soort van popje, net boven mijn schaambot. Eerst geen aandacht aan gegeven maar binnen 5 minuten voelde ik dit zoon 4 x heel bijzonder en veel veel veel anders dan mijn darmen voelen en ook veel lager, ik ben helemaal in de wolken maar zou het dan echt de baby kunnen zijn!?? :) met het idee dat ik hem/ haar gevoeld heb kan ik nog even gerust wachten op à.s maandag dan hebben we de pretecho! Super spannend! Heeft er al iemand zo vroeg in de zwangerschap de baby wel een gevoeld?

Liefs

De plopjes heb ik ook al vroeg gevoeld,maar nu ben ik 18+4 en nu voel ik pas echt dat de kleine beweegt.

Ik voel de kleine niet de hele dag door,maar als ik het voel dan is het wel duidelijk aanwezig.

Geniet er maar van je gaat de kleine alleen nog maar beter voelen..

Ik ben morgen 15 weken en volgens mij heb ik de kleine ook al gevoeld.. :D zaterdag in bed voelde ik in een keer een kriebeltje, en zondagavond weer. Ik weet haast zeker dat het de kleine was, al vind ik het wel vroeg. Misschien valt het me nu eerder op omdat het de 3e is? Maar de andere 2 voelde ik rond 16 weken..
het zal vanzelf meer worden! nu genieten van de kleine kriebeltjes.. :D

Gaaf! Ik ben nu 19+3 weken en ik voel de kleine ook het meest onderin tegen m'n bekken aan. Soms komt hij/zij zelfs even tegen m'n hand schoppen als ik geduld heb.

Het kan zeker zo vroeg. Ik voelde de oudste met 14,5 week en deze zelfs nog een weekje eerder. Ook echt nog niet heel de dag en heel af en toe. Vooral als ik op bed lag. Net of je een klein vlindertje in je buik hebt, dat tegen de zijkant van je baarmoeder botst. Geniet ervan zou ik zeggen. Ik ben nu 33 weken en geniet er nu helemaal van. Ik zal het straks wel weer missen.

Ik heb het ukje ook met 14 wkn al gevoel, zo af en toe een plopje, soms ook dagen niet. Vanaf ruim 16 wkn voel ik 'm duidelijker en langer bewegen, zo grappig! Kan niet wachten tot ik 'm dagelijks voel en je het ook aan de buitenkant kunt voelen. Maar vind het ook wel erg leuk dat het nu een soort geheimpje is van mij en het ukje...

Wat leuk! Ik voelde onze kleine uk voor het eerst met precies 16 weken, toen voelde het alsof er wat fladderde en erna een luchtbelletje plopte. De laatste week voel ik bijna elke dag wel plopjes. Soms heel zachtjes en soms vrij duidelijk. Mijn man kan het zelfs al voelen! En inderdaad, het is erg bijzonder!

Terug
Bovenaan