<p>Hallo allemaal, </p><p>Mijn dochter is 12 weken en wordt al 11 weken ingebakerd. Sinds een aantal dagen heeft ze wat nieuws ontdekt waar ik niet zo blij mee ben.</p><p>Als ze naar bed gaat wil ze dus de deken in/op haar gezicht. Ik dek haar toe tot borsthoogte maar ze wurmt net zo lang (ze ligt dan scheef ook nog) tot haar gezicht onder de deken ligt, ze sabbelt er ook op lijkt wel... laken wat er over ligt is ook nat. Ik ben vannacht elk uur uit bed gegaan om haar weer goed te leggen. En iedere keer ligt ze weer hetzelfde. Vind het best eng. De deken weglaten of nog lager opmaken dan borsthoogte werkt niet, dan slaapt ze helemaal niet en raakt overstuur.</p><p>Mijn oudste wilde ook graag iets in zijn gezicht met slapen maar toen was hij een aantal maanden ouder, hij deed zelf een doekje op zijn hoofd. Maar omdat mijn dochter ingebakerd ligt en nog te jong is kan ze dit zelf niet doen. </p><p>Ze wil geen speen, duimen kan ze nog niet. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?en hoe kan ik dit veilig oplossen? </p>