baby groeit niet goed

Hallo dames,

Ik ben vandaag precies 29 weken zwanger en op controle geweest bij de verloskundige.
Ik ben nu in verwachting van de derde en omdat de eerste te vroeg(34,5 wk) en met een te laag gewicht(1795 gr) geboren is loop ik sowieso bij de vk in het ziekenhuis onder controle.
Nu zag ze bij de echo dat het buikje wat achterloopt in groei in verhouding met de rest van het lichaam.
Ik moet nu over twee weken weer terugkomen om te kijken hoe het er dan uitziet.
Ze zei er wel bij dat ik me niet te veel zorgen moet maken en dat een echo maar een momentopname is maar ik maak me natuurlijk wel zorgen!
Jullie misschien nog tips wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat de kleine beter groeit?
 
hoi lingetjes,

ik heb het bij de eerste ook gehad dat ze niet zo goed groeide zoals ze zou moeten.
mij raadde de vk toen aan om het rustiger aan te doen. dus toen ben ik minder gaan werken.
het is nog steeds een kleintje, maar ja mijn man en ik zijn ook niet groot.
sterkte de komende 2 weken
 
Mijn zus heeft dat ook gehad. Volgens mij rond dezelfde tijd als jij nu zit.
Zij moest het ook rustiger aan gaan doen.
Dit ging erg moeilijk, omdat ze haar op het werk helemaal niet steunden.
Uiteindelijk is ze toen een week in het ziekenhuis opgenomen waar ze veel bedrust moest houden.
Toen ging het kindje direct beter groeien en je zag ook mijn zus flink groeien.
Dus rust helpt echt!
 
Inderdaad rustiger aan doen, maar baby's groeien in sprongetjes. Soms groeit het hoofdje wat harder en dan het buikje enz. Het hoeft dus geen slecht nieuws te zijn maar kan wel. Sterkte voor de komende weken en hopelijk is het bijgetrokken bij de volgende echo.
 
denk idd veel rust nemen en laat je niet gek maken want het is idd maar een momentopname. ik had het bij nummer 2 ook en is uiteindelijk helemaal goed gekomen. sterkte
 
leuk is dat altijd....................ze zeggen dat er iets niet klopt of niet helemaal volgens planning loopt..............en dan zeggen : maak je niet te druk !!!!

Het gaat hier om een as moeder die vol met hormonen zit en zich elke seconde van de dag zorgen maakt om de baby in haar buik................tuurlijk maak je je zorgen !!!!!!!!!!!

praat alvast met je werk enkijk of je minder of helemaal kan stoppen. En kijk of iemand je kan helpen met je andere kids en het huishouden. Neem je rust !!!!!! Denk aan jezelf en de baby. Succes
 
Terug
Bovenaan