<p>Hallo dames !</p><p>Ik ben momenteel 28 + 1 weken zwanger van een jongetje.</p><p>Van de week heb ik een groei echo gehad en toen zagen dat hij toch wat kleiner is als hij zou moeten zijn. Doorverwezen naar het ziekenhuis , vandaag geweest bij de gynaecoloog.</p><p>Hij is inderdaad te klein ( vergeten te vragen hoeveel loopt hij dan achter loopt met groei)</p><p>De placenta en navelstreng zagen er goed uit daar ligt niet het probleem </p><p>Ik heb t gevoel nog niet echt wijzer te zijn na vandaag en ik weet dat er niet altijd een oorzaak moet zijn maar het niet weten waardoor het komt vind ik echt ontzettend lastig.</p><p>Ik moet elke week terug naar de gynaecoloog en dan gaan ze alles opnieuw controleren. Het is wel een fijne gedachten dat ze het goed in de gaten houden. Ik voel hem enorm bewegen en ook dat is een geruststelling.</p><p>Ik moet stoppen met werken (werk in de zorg en zorg voor ouderen met dementie) en ik moet mijn energie besparen voor de baby.</p><p>Zijn er meer zwangere dames die dit hebben meegemaakt en hoe zijn jullie ervaringen hierin ?</p><p style="text-align: left;">Liefs Cynthia </p>