baby han den koud kan dat?

hallo ik heb een baby van 4 maanden en haar handen zijn soms koud ervaren julli dat ook?is het ook bij jullie baby zo?gragg reacties

hele ongeruste moeder
liefs
 
Das geen probleem hoor! Hier op het CB zeiden ze tegen mij; handjes en voetjes zijn de eindjes van het lijfje dus ook wat sneller afgekoeld. Als het nekje maar warm aanvoeld dat is wél belangrijk!
Vaak zijn de handjes ook wat kouder als ze 's morgens wakker worden na een lange nachtslaap en als ze bijna aan een voeding toe zijn. Ik zeg dan altijd; dan is de brandstof bijna op en zonder brandstof kan het kacheltje niet branden
Voel maar eens na de fles, vaak zijn ze dan weer gewoon lekker warm!

Groetjes Saskia
 
dank je wel sas dat je me gerust heeft gesteld ja je heb gelijk ik heb inderdaad de rnet gekeken het was koud de handen na de fles was het warm niks om zorgen over te maken dank je wel
groetjes
 
Hoi

mijn meisje heeft altijd koude handjes als ze net wakker is geworden.
Ook als we buiten zijn, heeft ze altijd koude handen (ook al is het buiten dan niet zo koud). Ze heeft een hekel aan handschoentjes en die zijn dan ook altijd uit als ik nog niet eens de straat uit bed...en ze is pas 10 weken.
Voetjes zorg ik wel altijd dat die warm blijven......ben zelf ook een koukleun en als ik koude voeten heb, is de rest van mijn lichaam ook koud.
Maar het schijnt allemaal normaal te zijn.......
 
Terug
Bovenaan